Flokkert Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 21 januari 2010 door folkerthoog Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Wat zijn je computerspecificaties?(Kan je zien via "Flitskikker Infotool" Ik denk namelijk dat je computer niet goed genoeg is voor GTA IV. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 moet je is op de P drukken op je toetsenbord in het spel dan wordt het spel weer normaal(bij mij in ieder geval) en ff bij graphics ergens onderaan iets ON of OFF zetten dan zie je het ook Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 ik zal het wel ff proberen Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 moet je is op de P drukken op je toetsenbord in het spel dan wordt het spel weer normaal(bij mij in ieder geval) en ff bij graphics ergens onderaan iets ON of OFF zetten dan zie je het ook Het help! alleen hij reageerd nog een beetje langzaam. maar het is wel beter geworden Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Nogmaals dan, wat zijn de specificaties van je computer? Grote kans dat je PC namelijk niet snel genoeg is, dan gaat GTA IV inderdaad niet al te soepel. Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 maar hij deed het eerst niet maar ik koop binnenkort toch de playstation 3 denk ik Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 maar hij deed het eerst niet maar ik koop binnenkort toch de playstation 3 denk ik dus? Wij proberen je te helpen want je hebt een probleem, vervolgens ga je geen zak uitvoeren, zo werkt het dus neit he jongeman. Jij wilt hulp, dan verwachten we dat je zelf ook iets uitvoert, als je dan uitiendelijk toch te lui bent om fatsoenlijk antwoord te geven stel je vraag dan niet, en als het nu te meoilijk word zal ik maar snel stoppen met de computer te gebruiken. Dit gaat cht een geweldig jaar worden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.