Jump to content

Object rot .inc en OnPlayerTouchObject? xD


TEH_GTA_COLLECTOR

Recommended Posts

Is het mogelijk om iets in je scripts te zetten dat, wanneer je een object aanraakt, je dood gaat? (Bijv: Player loopt over een object, en gaat dan dood)

Bewerkt: door TEH_GTA_COLLECTOR
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen?

Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen..

Succes, Lex

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen?

Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen..

Succes, Lex

Hij IS solide :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen?

Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen..

Succes, Lex

Hij IS solide :/

Als je erdoor kan lopen is hij niet solide, maar jij zegt van wel?

Geef anders het id van de muur eens, ik zal eens kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen?

Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen..

Succes, Lex

Hij IS solide :/

Als je erdoor kan lopen is hij niet solide, maar jij zegt van wel?

Geef anders het id van de muur eens, ik zal eens kijken.

Het ID is 3095. (A51 jet door)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat object is inderdaad solide.

Maar ik lees hier zojuist je post nog eens.

Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen?

Jij zegt "De muur shuift je niet vooruit". Wat is de exacte bedoeling van de muur?

Bewegende objecten gaan inderdaad door je, dat is gewoon zo.

Dus wat doet de muur?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...