Flitskikker Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Maakt dat veel verschil?? Ik kan niet goede filmpjes vinden hoe het er nu uitziet door zon bril. Probeer eens, die vind ik persoonlijk erg mooi. (Fullscreen; onder de video kun je de kleuren afstellen) Mvg, Flitskikker Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Ik heb zelf ook nog een 3d brilletje liggen van DX. Maar waar kan ik drivers downloaden dat alles in 3D word? Want nu kan ik dat alleen via de instellingen van TrackMania doen. En het zou wel vet zijn als het met alles werkte. Of werkt dat nu niet zo? Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) Ik kreeg die software met de laatste nvidia drivers mee. Ik heb ook besloten om niet in 3d te gaan gamen. We pc is daar niet goed genoeg voor. Ik heb het in SA geprobeerd en zelfs daar lagd het. Ik moet niet denken aan zwaardere spellen.. Bewerkt: 18 januari 2010 door Kryziek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.