MGB-hero Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) als ik gewoon rustig aan het spelen ben sluit mijn pc zich aprupt af , als ik weer de pc op wil starten doet hij het niet pas naa een tydje weer. wat is het probleem? nee die fout heb ik niet hij sluit gewoon af zonder warn of iets Bewerkt: 16 juni 2005 door MGB-hero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) heb je de fout unhandled excaption? want die heb ik ook gehad Bewerkt: 16 juni 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 heb je de fout unhandled excaption?want die heb ik ook gehad wat is de oplossing voor deze dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 slaat hij soms af na de 3e missie of als je mensen op straat slaat? dat had ik wel, dat had met de sound driver te maken, een nieuwe geinstaleerd en SA deed het weer perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 slaat hij soms af na de 3e missie of als je mensen op straat slaat?dat had ik wel, dat had met de sound driver te maken, een nieuwe geinstaleerd en SA deed het weer perfect Waar kan ik die dingen douwnen? niet op een vaste plek , kan over al gebeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.