Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Hey, Ik zou graag Move Like Michael Jackson willen opnemen van VT4, aangezien mijn vriend erin voorkomt Ik heb iemand nodig die het kan opnemen op de PC... Reageren
Cryde Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Hey, Ik zou graag Move Like Michael Jackson willen opnemen van VT4, aangezien mijn vriend erin voorkomt Ik heb iemand nodig die het kan opnemen op de PC... Komt dat niet gewoon op Uitzending Gemist ofzo? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Hey, Ik zou graag Move Like Michael Jackson willen opnemen van VT4, aangezien mijn vriend erin voorkomt Ik heb iemand nodig die het kan opnemen op de PC... Komt dat niet gewoon op Uitzending Gemist ofzo? Ik moet het niet herbekijken, ik wil het op mijn pc hebben Ik wil het hebben als soort van herrinering Reageren
Cryde Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Hey, Ik zou graag Move Like Michael Jackson willen opnemen van VT4, aangezien mijn vriend erin voorkomt Ik heb iemand nodig die het kan opnemen op de PC... Komt dat niet gewoon op Uitzending Gemist ofzo? Ik moet het niet herbekijken, ik wil het op mijn pc hebben Ik wil het hebben als soort van herrinering Download het dan van Uitzending Gemist? (als dat kan) Of wacht totdat de aflevering op YouTube staat, kan je hem ook downloaden. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Download het dan van Uitzending Gemist? (als dat kan) Of wacht totdat de aflevering op YouTube staat, kan je hem ook downloaden. Het komt op VT4, dus waarschijnlijk gaat het niet op youtube komen... Reageren
Cilly Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Alles komt toch op youtube? Krijgt je vriend geen video mee ofzo? Edit: Wij hebben trouwens een recorder, via Interactieve TV van KPN. Ken je niet iemand met zo'n ding? Bewerkt: 16 januari 2010 door Cilly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.