Jump to content

ak-47


vice infernusX

Recommended Posts

laatst speelde ik TBoGT en was wat aan het rondklooien in hove beach naast de Dinner

toen ik een man uit zijn auto trok en ging vechten toen rende hij terug naar zn auto en pakte een AK en begon op me te schieten(ik had hem natuurlijk binnen een seconde tegen de grond) :puh:. Dit was me nooit eerder overkomen.

het leek me wel raar het is me wel eens overkomen dat gangsters met geweren op me beginnen te schieten maar dit was een gewone ped

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal horen die ''normale peds'' bij een Gang.

Toen je bij de dinner in Hove Beach was zal het vast een zeker een ganglid van de Russische Bratva zijn geweest die op je begon te schieten.

Als je bijvoorbeeld in Nothwood zou gaan staan schieten zullen er gangleden van de Northwood Dominican Drug Dealers op je schieten. zo heeft ieder gebied zijn eigen gang.

Vrij normaal dus...

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook wel al voorgehad en ik weet niet zeker of het wel gangmembers zijn.

Normaal krijg je voor peds neerschieten toch maar één ster? Wel bij sommigen krijg je er twee en deze hebben telkens ook geweren en rijden rond in Random-voertuigen, ik denk dus al de hele tijd dat er undercover cops aanwezig zijn in het spel :puh: . Wel een leuke toevoeging dat hij zijn AK uit de wagen gaat halen, heb er nooit veel bij nagedacht... :puh:

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook wel al voorgehad en ik weet niet zeker of het wel gangmembers zijn.

Normaal krijg je voor peds neerschieten toch maar één ster? Wel bij sommigen krijg je er twee en deze hebben telkens ook geweren en rijden rond in Random-voertuigen, ik denk dus al de hele tijd dat er undercover cops aanwezig zijn in het spel :puh: . Wel een leuke toevoeging dat hij zijn AK uit de wagen gaat halen, heb er nooit veel bij nagedacht... :puh:

daar dacht ik ook aan ik ben wel eens door gangsters aangevallen

maar die hebben de geweren gewoon bij zich en halen het niet uit de auto

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Waarschijnlijk zijn dit gewoon leden van de Russian Mafya geweest, net als bijvoorbeeld de Albanian Mob ook op motoren kan spawnen. Leden van sommige gangs zijn zwaar bewapend, en bij sommige gangs heeft zelfs elk lid een wapen.

Link to comment
Delen op andere websites

daar moet jij als cuban gangster natuurlijk alles over weten :sigaar:

>>> Door Dutchy3010: Vriendelijk verzoek om dit soort nutteloze posts in het vervolg voor je te houden. Mocht je zo'n opmerking per se willen vertellen, stuur dan een PM.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...