Flokkert Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Hoi waar slaat gta iv mijn video's op, op de pc? (dan kan ik de video's op youtube zetten) >>> Door Hanneswasco: Onnodige afbeelding verwijderd.<<< Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Gozer, voeg geen onnodige afbeeldingen toe aub. Bij windows 7 staat het hier: Computer-> Schijf C-> Gebruikers-> *naam* -> Mijn documenten -> Rockstar Games -> GTA IV -> Videos. Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 ik kan hem niet op youtube zetten welke moet ik hebben? TAG-bestand VID-bestand >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 gozer, jij hebt echt je hersens ergens in je anus zitten ofzo, volgens mij hebben mods je al vaker gevraagd om niet te dubbelposten of een onnodige afbeelding bij te voegen, maar toch gewoon het eigenwijs doen. Verder, geen van beiden omet je hebben, je meot hem eerst nog in de video editor bewerken en dan renderen, daarna word hij naar social club geupload en kun je in diezelfde map de gerenderde video vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.