Jump to content

zit vast


nappa

Recommended Posts

Ik zit nu op 91% van vice city (inc alle jumps/hidden pakjes etc), maar nu weet ik niet waar ik verder nog missies kan doen :s ik own alle gebouwen en heb daar alles missies voor gedaan en ken ik af en toe geld ophalen. ook alle missies van phil en de phone etc etc heb ik gedaan. hoe verder? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de ambulance, politie, pizza, brandweer en taxi missies doen!

Bij amunation in downtown zit ook nog een missie!

en helemaal boven downtown op zand en gras met vlaggen zit een jeep en een crossmoter dat zijn missies!

Vlakbij de malibu vlak voor zit een pcj600 en dat is een missie!

Er is in ocean beach een garage en in de bovenste verdieping is een stallion dat is een missie!

Heb je de streetraces al gedaan bij shunshine auto's?

Op de Beach is ook nog een topfun bus, ook bij de bovenste verdieping van een garage bij north point mall is er ook een topfun en ook bij het vliegveld daar is

ook een topfun!

Verder zijn er ook nog 3 helikoptermissies, 1 op het dak vlakbij het politiebureau in downtown, een op een dak in little halti en er is ook 1 in ocean bech bovenop het apartament 3c huis!

Je kan ook nog rampages doen!

Voor plattegronden van Vice City Klik Hier ik hoop dat je nu even aan de slag kan!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de ambulance, politie, pizza, brandweer en taxi missies doen!

Bij amunation in downtown zit ook nog een missie!

en helemaal boven downtown op zand en gras met vlaggen zit een jeep en een crossmoter dat zijn missies!

Vlakbij de malibu vlak voor zit een pcj600 en dat is een missie!

Er is in ocean beach een garage en in de bovenste verdieping is een stallion dat is een missie!

Heb je de streetraces al gedaan bij shunshine auto's?

Op de Beach is ook nog een topfun bus, ook bij de bovenste verdieping van een garage bij north point mall is er ook een topfun en ook bij het vliegveld daar is

ook een topfun!

Verder zijn er ook nog 3 helikoptermissies, 1 op het dak vlakbij het politiebureau in downtown, een op een dak in little halti en er is ook 1 in ocean bech bovenop het apartament 3c huis!

Je kan ook nog rampages doen!

Voor plattegronden van Vice City Klik Hier ik hoop dat je nu even aan de slag kan!

jah meeste van die dingen heb ik gedaan, maar ik heb ut over de echte misies van het verhaal, of zit er geen einde aan het verhaal ofsow?

Link to comment
Delen op andere websites

okeej, ik heb een 100% save game gedownload.. maar de laatste missie zou dus "keep your friends .." moeten zijn en je zou geld moete verdiene bij pole position en dat ice cream ding.. en dat heb ik dus niet (91%). maar kan ik de rest van de missies vinde? :s ik heb trouwens die overige soort missies (hebben er niets mee te maken) ook bijna alemaal gedaan, dus rapages, (street)races, packages etc. Mijn laatste missie is carmageddon. omdat ik pas op het laatse dat texi bedrijf had gekocht :) bij stats staat "86 mission attemts" help me!! :puh:

Edit door 8-Ball: a.u.b niet dubbelposten!

Bewerkt: door 8-Ball
Link to comment
Delen op andere websites

meestal help het ook als je 1x savet bij je hotel waar je start. Dat was ook eens bij mij. Ik deed dat en ik kreeg gelijk een telefoontje :D

helaas, geprobeerd maar no call :( btw hier is mn laatste savegame, als iemand zo liev wil zijn om ff te kijke :D

moet je trouwens ook missies voor icescream en pole position gaan doen? want ik 100% savegame word er geld gegereneerd

Bewerkt: door nappa
Link to comment
Delen op andere websites

Daar zit de fout ;)

Die moet je ook doen ja. Bij de Icecreamfactory moet je een bepaald aantal deals maken, en bij de poleposition moet je een bepaald bedrag aan geld (Ik dacht $700,=) uitgeven. Geld uitgeven doe je door een tijdje die privé show te bekijken (duurt wel een tijdje eer je $700,= uitgegeven hebt)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...