Jump to content

problemen met de BC7 mod, gta sa crasht elke keer.

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds ik de bc7 mod heb geinstalleerd crasht gta san andreas elke keer.

Hij crasht tijdens vrij rondlopen (-rijen, -vliegen, -etc), en vooral vaak bij de missie "just business" (van big smoke).

Ik heb twee voertuig mods geinstalleerd, ik denk ik zeg het ff voor als het wat uitmaakt.

als iemand enig idee heeft van hoe dit kan komen, zou je me dan ff willen helpen.

Alvast bedankt.

C-4

Geplaatst:

Het kan zijn dat de BC7 mod mogelijk conflicteert met de andere modificaties, dus je zou kunnen proberen de andere mods te deïnstalleren.

Geplaatst:

Het kan zijn dat de BC7 mod mogelijk conflicteert met de andere modificaties, dus je zou kunnen proberen de andere mods te deïnstalleren.

ik heb de mods gedeinstalleerd en ik heb die missie kunnen voltooien (just business van big smoke), ik heb direct daarna gesaved.

Na dat ik had gesaved stapte ik in een auto, ik reed een stukje en ik stapte weer uit en toen crashte hij weer.

dus ik denk niet echt dat het geholpen heeft, heb je nog een ander idee van wat het zou kunnen zijn?

C-4

----------------

ik heb ff gekeken en nou blijkt het dat als ik na een missie in een voertuig stap en weer eruit stap, crasht het spel.

en als ik een paar keer achter elkaar de bc7 mod menu open dan crasht tie ook.

PS ik heb alle mods verwijderd.

enig idee waarom?

C-4

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik in het vervolg de edit-knop!<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...