Jump to content

Acer OEM Software

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb laatst mijn laptop geformatteerd en er Windows 7 Ultimate 32-Bits opgezet. Maar nu zit ik met een probleem, mijn laptop heeft meerdere functieknoppen boven het toetsenbord zitten zoals Acer Arcade en Empowering Technology, en natuurlijk de knoppen om internet en email mee te openen. Maar het nadeel is dus, al die knoppen werden aangedreven door Acer OEM Software, is er een manier om deze terug te krijgen? Want nu kan ik die knoppen niet gebruiken.

Is er dus iemand die weet waar ik die software opnieuw kan downloaden? Want ik heb Vista geïnstalleerd vanaf een verborgen partitie waar Windows Vista + OEM opstonden, dus er is ook geen CD om ze weer vanaf te kunnen installeren :N

//Zammy

Geplaatst:

Ik heb zelf ook een laptop gehad met functies zoals Quickplay waarmee ik DVD's kon kijken.

Je zou dit moeten back-up'en voordat je Windows 7 had geinstalleerd.

Geplaatst:

Op Gtaforum word je niet geholpen met warez, dat zou je nu toch al moeten weten?

Klik

Klik

Dit heeft niks met Windows te maken, slechts over hoe ik de OEM Software terug kan krijgen, of mijn Windows legaal of illegaal is heeft hier niets mee te maken, het breekt pas regels als ik hier ThePirateBay links ga vragen voor de software.
Geplaatst:

De door Kryziek genoemde link bevat utilities, staat daar niet bij wat je zoekt?

Ik heb Launch Manager nodig, geen idee waar die staat :N
Geplaatst:

Als je nou zegt welk Laptop je precies helpt zou het ons wel wat helpen :)

Acer Aspire 7520g

Maar nu heb ik de Launch Manager gevonden maar nu moet ik om hem te kunnen installeren Acer Empowering Technology Framework 3.0 nodig, maar die kan ik dus nergens vinden :N

Geplaatst:

http://www.acer.nl/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=nl&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=3744&sp=page15e&ctx2.c2att1=3&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=3744&CountryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947

Hier naar Notebook->Jouw laptop uit de lijst kiezen, en dan alles daarvanaf downen die je maar wilt.

Hier zou het allemaal moeten werken, anders denk ik dat je maar een mailtje naar Acer moet sturen (of je kan gaan googlen, maar ik weet niet of de Acer software van de ene pc ook werkt op de andere pc)

Geplaatst:

Welke is dan de framework? Ik kan hem namelijk niet vinden :N Ben al drie keer op die site geweest :-(

Geplaatst:

Als je nou zegt welk Laptop je precies helpt zou het ons wel wat helpen :)

Acer Aspire 7520g

Maar nu heb ik de Launch Manager gevonden maar nu moet ik om hem te kunnen installeren Acer Empowering Technology Framework 3.0 nodig, maar die kan ik dus nergens vinden :N

Maak je ogen open.

http://global-download.acer.com/GDFiles/Application/eFramework/ETF_Acer_v2.5.4301_Vista(SP1).zip?acerid=633639593773295654&Step1=Notebook&Step2=Aspire&Step3=Aspire%207520G&OS=V10&LC=nl&BC=Acer&SC=EMEA_18

Geplaatst:

Welke is dan de framework? Ik kan hem namelijk niet vinden :N Ben al drie keer op die site geweest :-(

Dan heb je 3 keer zeer slecht gekeken. Applications geeft mij namelijk als tweede app Acer Empowering Technology Framework.

Geplaatst:

Dan heb je 3 keer zeer slecht gekeken. Applications geeft mij namelijk als tweede app Acer Empowering Technology Framework.

Ik kon nooit 3.0 vinden, maar nu heb ik een ePowerManagemant (voor mijn knoppen) die wel zou moeten werken op de huidige framework van Acer die ik heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...