huseyink Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) dit probleem is opgelost Bewerkt: 13 juni 2010 door huseyink Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Kan je eens een screenshot plaatsen? Druk op Print Screen en plak het vervolgens in Paint. Daarna kan je je plaatje onder je bericht bij het kopje Bijlagen toevoegen. Voor cheats moet je even een kijkje nemen op WikiGTA Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Heb je het spel we legaal? Heb je mods? Reageren
huseyink Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) Heb je het spel we legaal? Heb je mods? Ja het spel is legaal gekocht en wat is modus Kan je eens een screenshot plaatsen? Druk op Print Screen en plak het vervolgens in Paint. Daarna kan je je plaatje onder je bericht bij het kopje Bijlagen toevoegen. Voor cheats moet je even een kijkje nemen op WikiGTA En wat moet ik dan doen? Hoe doe je dat? O ja ik kan het programma niet openen. Bewerkt: 7 augustus 2010 door huseyink Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 En wat moet ik dan doen? Hoe doe je dat? O ja ik kan het programma niet openen. Of je leest de post van VWO-er niet goed, of je begrijpt zijn tekst niet. Wel ben jij onduidelijk als jij spreekt over wat, dat en het programma. Wat duidelijker posten a.u.b. en noem alles gewoon bij naam. Hoe duidelijker en volledig jij bent hoe beter wij jou kunnen helpen. En ik mag aannemen dat je graag goed geholpen wilt worden! Reageren
huseyink Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Kan je eens een screenshot plaatsen? Druk op Print Screen en plak het vervolgens in Paint. Daarna kan je je plaatje onder je bericht bij het kopje Bijlagen toevoegen. Voor cheats moet je even een kijkje nemen op WikiGTA dit probleem is intussen opgelost En wat moet ik dan doen? Hoe doe je dat? O ja ik kan het programma niet openen. Of je leest de post van VWO-er niet goed, of je begrijpt zijn tekst niet. Wel ben jij onduidelijk als jij spreekt over wat, dat en het programma. Wat duidelijker posten a.u.b. en noem alles gewoon bij naam. Hoe duidelijker en volledig jij bent hoe beter wij jou kunnen helpen. En ik mag aannemen dat je graag goed geholpen wilt worden! ja sorrie Kan je eens een screenshot plaatsen? Druk op Print Screen en plak het vervolgens in Paint. Daarna kan je je plaatje onder je bericht bij het kopje Bijlagen toevoegen. Voor cheats moet je even een kijkje nemen op WikiGTA bedankt Reageren
huseyink Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Heb je het spel we legaal? Heb je mods? het spel is legaal modus een vikje Reageren
Doggi Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Heb je het spel we legaal? Heb je mods? het spel is legaal modus een vikje Niet dubbel posten, en een "modus" in GTA SA...Dakendak vroeg of je "Mods" had, dat kan een andere auto zijn, of een Cleo mod. >>> Door VWO-er: Moderator-gedrag voor je houden svp.<<< Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Alweer dubbelpost, Btw, is je pc wel krachtig genoeg? >>> Door VWO-er: Moderator-gedrag voor je houden svp.<<< Reageren
Casss Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Alweer dubbelpost, Btw, is je pc wel krachtig genoeg? Waarschijnlijk wel, anders had de TSer wel gezegd: "Ik kan GTA:SA helemaal niet starten." Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.