GTA freakje Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Heeft er iemand wel eens gehoord van LCPDFR (LCPD first response)? Hierbij kan jij de rol van politie agent overnemen. Mensen aanhouden, achtervolgen en tijdens achtervolgingen backup inroepen. Een erg leuke mod naar mijn mening. Per genoteerd of gearresteerd persoon krijg je een geld bonus. Dus het is een soort uitgebreid werk. Download link:www.xgweb.co.uk/cops Daar op enter site drukken. (niet compatible met 1.0.0.4) >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Kan je ook screens/Video's posten? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik heb hier wel eens van gehoord, ik heb namelijk het topic op GTAForums gezien: Klik Ik heb niet geprobeerd omdat ik niet over GTA IV beschik. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Kan je ook screens/Video's posten? Hier is er een: http://www.youtube.com/watch?v=y0I5SBqoeBI Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.