Jump to content

Probleem met tijdelijk profiel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb een probleem , de laptop meld me aan met een ''tijdelijk profiel'' hij zegt dat als ik hem opnieuw aanmeld mijn bestanden weer terugkrijg maar nee , alle foto's etc zijn weg!

Hoe los ik dit op?!?!

Ik heb al geprobeerd de pc naar fabrieks instellingen terug te laten gaan maar dat ging niet met een ''tijdelijk profiel''

help aub!

Ik ben ook vergete om een backup te maken!

Bewerkt: door Thundercover
Topic titel aangepast. ~~ Thundercover
Geplaatst:

Systeemherstel naar een punt van vóór de ellende begon?

en dan? dan ben ik alle bestanden kwijt, en dat gaat niet omdat ik op een tijdelijk account zit!

Geplaatst:

Systeemherstel zet enkel de instellingen van Windows terug. Met de bestanden doet het in principe niets.

Daarnaast kan je nog wel wat meer informatie geven. Van welk besturingssysteem maak je gebruik? Welke laptop is het? Kan je via je thuisnetwerk op je laptop komen om bestanden via het netwerk te kopiëren en ergens anders op te slaan? Wat gebeurd er als je je pc opstart: kan je een account kiezen of staat er enkel een inlog voor het tijdelijke account? Kan je bij het inlogscherm het account waarbij je wilt inloggen veranderen, bijvoorbeeld naar een administrator-account? Of log je automatisch in op het tijdelijke account? Antwoorden op die vragen zouden ons, en jou dus ook, waarschijnlijk beter helpen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ok , nou uhm ik ben niet thuis maar dit is wat ik weet:

Windows 7 home premium (D.M.V upgrade cd)

Windows 7 (D.M.V upgrade cd)

Een packard bell

3 gb ram geheugen

320 gb harde schijf

Ik maar een account en ik zie foto's enz niet meer dus alleen de bestanden niet , ook het wachten duurt lang, eerst staat er welkom!

Dan wacht ik 10 min dan staat er bureaublad configureren en stja , dan komt er zo'n wolkje dat ik op een tijdelijk profiel zit....

Ik kan wel software opstarten (MZ, photofiltre, sketchup, 3dsmax enz) maar de fotos , de bestanden niet

EDIT:

Ik start gewoon op (wel heeel lang)maar wel normaal

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

nou als ik dat zo hoor denk ik dat je beter de boel opnieuw kunt installeren.

Gaat niet omdar ik tijdelijk profiel heb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...