KoenKucharek Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 hallo allemaal, aangezien ik laatst een gruwelijke virus had ben ik al mijn muziek kwijt en ik onthou die namen nooit dus weet iemand nog wat? hardcore en house vind ik ook wel goed, een paar van wat ik eerst had was: Kempi - draai ehm af dr dre - next episode basic one - nami loke bo tin weet iemand nog een paar vette nummers post ze hier dan mvg, Koen. >>> Door .Levi.: Topictitel aangepast.<<< Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Darryl ft. Sjaak Turk & Reejon - A-town Paperchaser Ali B - Met me rollen Chris Brown ft. Lil Wayne - I can transform Ya Weet niet of dit wat is maarja.. Reageren
FGras Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 neger muziek als ik dat tegen een groepje negers zeg word ik gelijk in elkaar gebeukt xD Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Darryl ft. Sjaak Turk & Reejon - A-town Paperchaser Ali B - Met me rollen Chris Brown ft. Lil Wayne - I can transform Ya Weet niet of dit wat is maarja.. ja zoeiets zocht ik thx Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Darryl ft. Sjaak Turk & Reejon - A-town Paperchaser Ali B - Met me rollen Chris Brown ft. Lil Wayne - I can transform Ya Weet niet of dit wat is maarja.. ja zoeiets zocht ik thx Is goed hoor, geen dank. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Winne - Winne zonder strijd (album) Typhoon - Tussen licht en lucht (album) Typhoon & New cool collective - Chocolade (mixtape) Winne x Patta - So So Lobi (mixtape) Zwarte schapen - Horen, zien en strijden (mixtape) Top notch extravaganza - (Nederlands grootste platen label die mixtapes onder deze naam heeft gemaakt) Er zijn er vier van en in alle 4 zitten veel nummers van verschillende artiesten Opgezwolle - eigen wereld (album) Jiggy Djé - Ark de triomf (album) Jiggy Djé - Noahs ark (album) Hef - Hefvermogen (album) Dit zijn wel goede nederhop albums/mixtapes. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 http://www.gtaforum.nl/topic/107236-raphiphop/ Daar zul je er ook wel een paar vinden. Reageren
7ulian Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 De eerste twee CD's van de Black Eyed Peas zijn erg goed. Dat is dus niet de mainstream rotzooi die ze nu maken maar echt originele muziek!!! Behind The Front Bridging The Gap Echt aan te raden! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Ik vind maar 1 rap nummer goed: Reageren
Isic Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Makka Ft. Nino & Priester - Nu je weg bent. G-No - Nu ben je vrij. T.I. Ft. Justin Timberlake - Dead & Gone Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 (bewerkt) Ik ben geen groot liefhebber van de hedendaagse rap, maar ik kan de rap van begin jaren 90 erg waarderen Deze liedjes vind ik goed: Dr.Dre ft. Snoop Dogg - Still Dre Dr Dre Snoop Dogg - Nothing But A G Thang 2pac - changes Bewerkt: 18 maart 2010 door Metal-Bullets Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 http://www.youtube.com/watch?v=hcxsmhzXexA hehe.cant touch this Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.