NickyHendriks Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Goede rap muziek bestaat niet... Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Goede rap muziek bestaat niet... Je zegt het alsof het een feit is. Ik vind joun muziek stijl denk ook niet mooi. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Toch maar even mijn itunes geopent: Ice cube - Gansta rap made me do it Ice cube - Do Ya Thang Ice cube - Get money, spend money, no money ( ) Immortal Technique - Caught in a hustle Kempi - leven van du faam Kempi - Hier ver vandaan Kempi - Haat & verraad Kempi - Kut systeem Lil wayne - Gansta musik Lil wayne - Shawty say Lil wayne - Imma get mine recall Lil wayne - Problem(s on me, weet niet wat de verschillen zijn) Lil wayne - swagger like us rmx Lil wayne - coconot remix Lil wayne - 3 peat Lil wayne - A milli Lil wayne - Mr. Carter Lil wayne - Whip it Mims - Like this Mims - Just like that Mims - I did you wrong Negative (ft. partysquad) - slet Nino (Ft. Blexxx & Don.G) - Whiskey Plain Nino (ft. Ciano, Mitta, Stacey & Priester) - Uit het oog Priester (Ft. Nino) - Pussy mauw Sorry dat er geen links bijzitten, ik hoop dat je dat wel begrijpt? :$ Oh, en check straat-dichters.nl anders ff, staat ook wel vette nederlandtalige rap op + download Reageren
Exoit Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Goede rap muziek bestaat niet... Nee, die bestaat inderdaad niet nee XD. Reageren
Isic Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) Baby Ft. Kempi - Eind van de regenboog. R.Kay Ft. Kempi - Mama zei. Dio Ft. Jayh - Cool. Dio Ft. Jayh, Adonis, Kleine Viezerik & Kempi - Cool Remix. Bewerkt: 19 maart 2010 door Isic Reageren
Shorty_D Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) Goede rap muziek bestaat niet... Ga vlug je mond spoelen knul. Het zijn immers verschillende smaken, en een smaak kan niet slecht zijn. Het kan echter wel jou smaak NIET zijn of iemand anders zijn smaak WEL zijn. Ah fijn genoeg gebaggerd. http://www.youtube.com/watch?v=dLBw28Ojw4c Et voila. Bewerkt: 19 maart 2010 door Shorty_D Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Goede rap muziek bestaat niet... Goede rap muziek bestaat niet... Nee, die bestaat inderdaad niet nee XD. Leugens! http://www.youtube.com/watch?v=_Y5KAZgMUac ^ wordt maar een klein deel gerapt maar wat er gerapt wordt is wel briljant, mits je het écht begrijpt natuurlijk. http://www.youtube.com/watch?v=TOsR57OXIZc Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 The Game - Dope boys The Game ft. Lil Wayne - My Life Kempi - Coke moet gepusht worden Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Ik heb momenteel een paar verschillende nummer die ik momenteel veel aan het draaien ben. Het zijn vooral nummers van opkomende artiesten in de rapscene. Daarnaast luister ik veel naar old-schoolrap. Priester - Ik ben een Baas Hef - Puur Eminem - Bagpies from Bhagdad Eazy-E - Boyz in the Hood N.W.A - Straight Outta Compton Digital Underground - The Humpty Dance The Notoriuis BIG - Juicy The Notorius BIG - Hypnothize 2pac - Changes Digital Underground feat 2Pac - I get Around Lloyd Banks - I'm so Fly 50 Cent - In da Club The Game feat 50 Cent - How we do The Game - Let's Ride Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Dat soort nummers geven Eminem dan weer een slechte naam, vind ik. Reageren
Flokkert Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Dat soort nummers geven Eminem dan weer een slechte naam, vind ik. Sommige liedjes zijn goed, maar sommige zijn bagger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.