Jump to content

Hoe kan het dat mijn server uitvalt?


grandtheftauto...

Recommended Posts

ik wil mijn server starten met samp-server en dan ga ik naar samp en dan zegt hij: welcome blalabla...

en dan server did n responsed ofzo iets.... en dan doe ik opniuew en blijft dat :(

wat moeti k doen?

EDIT OPGELOST: ik had dat je een bericht naar iedereen schreef met erin: %s, is online! schijnbaar kun je niet in een test server (local host) %s doen

Bewerkt: door Rockline
Link to comment
Delen op andere websites

Zit er geen bug in het script die je server laat crashen als je joint?

Toevallig heb ik vandaag precies hetzelfde gehad.

Ga even na wat je precies als laatste bij heb gewerkt. Controleer dit stukje zelf of post het desnoods hier zodat wij het kunnen checken. Bij mij zat er een fout in een '/pay' systeem. I.p.v 'You have received $%d money' had ik: 'You received $%s money'. Zon klein foutje kan je server dus laten crashen.

Zoek dus goed.

Veel suc6

sean5874

Bewerkt: door sean5874
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT OPGELOST: ik had dat je een bericht naar iedereen schreef met erin: %s, is online! schijnbaar kun je niet in een test server (local host) %s doen

%s werkt wel in een testserver oftewel Localhost ;)

Bij mij werkte het altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT OPGELOST: ik had dat je een bericht naar iedereen schreef met erin: %s, is online! schijnbaar kun je niet in een test server (local host) %s doen

%s werkt wel in een testserver oftewel Localhost ;)

Bij mij werkte het altijd.

mij niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT OPGELOST: ik had dat je een bericht naar iedereen schreef met erin: %s, is online! schijnbaar kun je niet in een test server (local host) %s doen

%s werkt wel in een testserver oftewel Localhost ;)

Bij mij werkte het altijd.

mij niet :N

Kan niet, er zit vast een fout in het stukje dat je laatst hebt toegevoegd, post het anders eens.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT OPGELOST: ik had dat je een bericht naar iedereen schreef met erin: %s, is online! schijnbaar kun je niet in een test server (local host) %s doen

%s werkt wel in een testserver oftewel Localhost ;)

Bij mij werkte het altijd.

mij niet :N

Kan niet, er zit vast een fout in het stukje dat je laatst hebt toegevoegd, post het anders eens.

nee hoeft niet meer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...