Honkbal95 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) Hallo, Ik wou vandaag een nieuwe achtergrond op mijn youtube account doen maar ik krijg steeds deze error(bericht) Bewerkt: 17 januari 2010 door Honkbal95 Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik kan het niet helemaal goed lezen (kan je de error niet ff copy pasten?) maar ik denk dat er staat dat je teveel customization zooi hebt en dat je wat thema's moet verwijderen. Reageren
Kryziek Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Je hebt je limiet bereikt voor aanpassingen aan je profiel. Je moet denk ik even w88 tot het limiet voorbij is. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 maar het rare is ik heb geen costum Themes op me Youtube account staan momenteel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.