Jump to content

Nieuwe PC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Forummers,

Ik wil graag een nieuwe PC kopen,

Een soort van Gaming System maar waar ik perfect 3Ds Max - AutoCAD/Photoshop en Cinema 4D op kan runnen

M'en Budget is 2000 euro ( Ik weet het veel hé xD )

Heb even Lijst van Galirox Of zo iets gebruikt

Budget: Nieuw Budget : 4000 Euro

Doel: Gamen , Auto Cad , Photoshop , Cinema 4d

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Monitor , Gaming Keyboard G-19 - Gaming Mouse - Dvd Brander en speler

Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Intel en Nvidia

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door Azerty

Extra koeling (voor overklokkken)?: Zeker

Veel perfecte-pc-zoeken plezier

Bewerkt: door GTA-Lovera
Geplaatst:

This thread is useless without this:

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokkken)?[/b]:

Geplaatst:

Alstublieft: klik

i7 975 extreme edition

HD5970

6GB RAM

1TB HDD

W7 ultimate

Dit alles word samengesteld door azerty+windows installatie+ 2 jaar garantie. Monitor kan natuurlijk kleiner/groter, en de HDD kan ook kleiner/groter. Hier kan je zeker nog n paar jaar mee vooruit.

Alstublieft: klik

i7 975 extreme edition

HD5970

6GB RAM

1TB HDD

W7 ultimate

Dit alles word samengesteld door azerty+windows installatie+ 2 jaar garantie. Monitor kan natuurlijk kleiner/groter, en de HDD kan ook kleiner/groter. Hier kan je zeker nog n paar jaar mee vooruit.

Ik vind dit wel erg onzorgvuldig samengesteld.

Ik zal eens iets maken.

Core i7 920

12 GB RAM

HD5970

ASUS Xonar D2X

80 GB Intel SSD voor OS en programma's

2xSamsung Spinpoint F3 voor Raid 1(mirrored) voor veilige opslag van projecten.

30" scherm voor veel overzicht en de ultieme game ervaring(2x24" is goedkoper en kan ook en anders nog altijd 24")

=1&product[236876]=1&product[80495]=1&product[196098]=1&product[97107]=1&product[225871]=1&product[194669]=2&product[34840]=1&product[212474]=1&product[225309]=2&product[234946]=1&product[69241]=1&product[246440]=1&product[238389]=1&product[224663]=2&product[224718]=1"]Klik

Bewerkt: door QinX
Geplaatst:

Ik zou zeker voor 2 (of3) 24" gaan. Ik heb een 24" fullhd en eigenlijk vind ik het veel te groot :7

spaar jezelf wat geld uit vor bijvoorbeeld spellen etc. Door gewoon 1 of meer whatever je wilt.

Btw @qinx stoere pc ben echt fackin jaloers op je GTA-lovera ;)

Ik zou zeker voor 2 (of3) 24" gaan. Ik heb een 24" fullhd en eigenlijk vind ik het veel te groot :7

spaar jezelf wat geld uit vor bijvoorbeeld spellen etc. Door gewoon 1 of meer whatever je wilt.

Btw @qinx stoere pc ben echt fackin jaloers op je GTA-lovera ;)

Ik zou zelf persoonlijk geen 30" nemen, tenzij ik echt geld teveel zou hebben. Maar 30" voor modelling etc. is zeer handig je hebt zoveel meer overzicht. Iets wat je met 2x24" niet zult hebben. Het enige nadeel is nog altijd de prijs. voor 1x30" heb je 5x24" :puh:

edit:

Overigens, als je wilt kun je ook voor Waterkoeling gaan, ook wil ik het systeem wel voor je bouwen zoals jij het wilt.

Bewerkt: door QinX
Geplaatst:

Ik vind de samenstelling van Qinx goed en die van DJMaddox zeker want ik wil nog geld over laten voor games en Software xD ik ga overmorgen geld afhalen en dan bestellen maar!! Qinx dank je voor je berucht en djm jij zekker xD

Geplaatst:

Ik vind dit wel erg onzorgvuldig samengesteld.

Ik zal eens iets maken.

Core i7 920

12 GB RAM

HD5970

ASUS Xonar D2X

80 GB Intel SSD voor OS en programma's

2xSamsung Spinpoint F3 voor Raid 1(mirrored) voor veilige opslag van projecten.

30" scherm voor veel overzicht en de ultieme game ervaring(2x24" is goedkoper en kan ook en anders nog altijd 24")

Klik

Vormen een HD5970-OC en een i7 920 niet een bottleneck ookal is dat n goede CPU?

Geplaatst:

Vormen een HD5970-OC en een i7 920 niet een bottleneck ookal is dat n goede CPU?

Niet veel meer dan een i7 975 en een HD5970. Daarvoor is het verschil tussen de i7 920 en i7 975 veel te klein.

Geplaatst:

Niet veel meer dan een i7 975 en een HD5970. Daarvoor is het verschil tussen de i7 920 en i7 975 veel te klein.

En als je gaat overclocken wordt dat verschil nog minder uiteraard :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...