MrMarno Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik heb een vraag, ik heb een mod gebruikt (mazda rx-7) maar ik wou weten of je de auto waarvoor je hem hebt verplaats (Super GT) ook nog terug kan krijgen? >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< >>> Door Beagle: +Topictitel verduidelijkt.<<<
Nissan Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Alle LeesMij's van Mods zeggen: "maak kopiën van het bestand dat je vervangt". Als je dat gedaan hebt is het een kwestie van replacen .
MrMarno Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Alle LeesMij's van Mods zeggen: "maak kopiën van het bestand dat je vervangt". Als je dat gedaan hebt is het een kwestie van replacen . en wat als je dat niet doet dan??
Dvt Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Alle LeesMij's van Mods zeggen: "maak kopiën van het bestand dat je vervangt". Als je dat gedaan hebt is het een kwestie van replacen . en wat als je dat niet doet dan?? Dan kun je die SuperGT niet meer terug krijgen.
Scorpiuss Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik zou zeggen, installeer het spel opnieuw. En maak even een back-up van je safegame dan kan je later weer verder met het spel waar je mee bezig was. Hoe je dat doet staat ergens in het modding gedeelte. (linkje, iemand?)
Beagle Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Je kan originele bestand(en) in dit topic aanvragen .
Recommended Posts