Schapenboll Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Hallo graphicsmaat, Ik heb eigenlijk een klein verzoekje. Voor school doe ik een werkstuk over de Republiek tussen 1500-1800 en daar komt de VOC ook in voor. Ik kwam een leuk glas tegen en dacht, deze moet eigenlijk gerenderd worden. Alleen kan ik dat zelf niet. Ik zoek een professionele knaap, ben jij dat? Dan mag je me wel helpen :$ Alvast bedankt!! Type: - Stijl: Moet blijven zoals het is Grootte: Zelfde afmeting alsjeblieft Afbeelding: http://www.stedelijkmuseumzwolle.nl/cms/images/stories/topstukken/voc_beker.jpg Tekst: - Rand: - Kleuren[/b: - Render (optioneel): - Extra (optioneel): Het is voor school en het grijze wat buiten het glas is moet eigenlijk weg.
.Levi. Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) Doe ik wel voor je. Ik edit mijn bericht zodra het af is. Zal niet lang duren. Render: Bewerkt: 18 januari 2010 door .Levi. Render toegevoegd.
Schapenboll Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Doe ik wel voor je. Ik edit mijn bericht zodra het af is. Zal niet lang duren. Hartstikke fijn Administrator .Levi.
Recommended Posts