jvj Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 Vandaag een EE gevonden: in de Cluckin Bell van Dukes ging ik binnen. Er zijn toiletten voor dames en heren. Bij de dames is dat "chicks" (= kippetjes/lekkere wijven) en bij de heren is dat "cocks" (=hanen/penissen) Is dit een EE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 Ik had dit ook al zien hangen alleen dan het vrouwengedeelte, misschien is het een EE, misschien niet. Want wat is de lijn tussen beide... ik weet niet zeker of dit bekend was, maar ik vond het wel grappig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 Simpelweg een grapje van Rockstar, zulke grapjes zijn niet gelijk Easter Eggs. Een Easter Egg is een echte verwijzing naar een ander spel of iets in de verhaallijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 Een EE is vaak een verborgen grap en/of een verwijzing, ik kan dit bepaald verborgen noemen en het verwijst nergens naar. Daarnaast barst GTA bijna uit z'n voegen van seksueel getinte grapjes. Dat het soms gewoon gaat vervelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EE hunter Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2010 Zeg, was dit niet ALLANG bekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2010 Zeg, was dit niet ALLANG bekend? Je bumpt ook een topic dat al een paar maanden oud is... Nergens voor nodig, niet meer doen dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.