robint12 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Ik vroeg mij zo af, van alle patches die in omloop zijn, welke zijn nuttig voor puur en alleen de graphics en de snelheid van het spel (bij gwn uitspelen storyline)? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Bij de één heeft het positieve gevolgen, bij de andere negatieve. Persoonlijk vind ik de laatste de beste [Patch 5], die heeft alle fixes en gaf mij ook nog eens een FPS-boost Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 dan zal ik zeggen de derde patch, die is het beste, daarna is alleen de boel maar slechter geworden, en zelfs de derde patch is al bagger. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 dan zal ik zeggen de derde patch, die is het beste, daarna is alleen de boel maar slechter geworden, en zelfs de derde patch is al bagger. Eens. Met de 3e patch kwam de optie om schaduwen uit te zetten wat mij een enorme performance boost gaf. De opvolgende patches liepen niet zo veel (geen graphics fixes). Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.