Jump to content

SAMP server thuis hosten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je dan toevallig je SA:MP server aan staan als je het checked? Dan geeft hij inderdaad een negatief oordeel, aangezien de poort dan in gebruik is en niet getest kan worden. Het beste kan je dus ook doen wat Crusher zegt :)

Geplaatst:

Heb je dan toevallig je SA:MP server aan staan als je het checked? Dan geeft hij inderdaad een negatief oordeel, aangezien de poort dan in gebruik is en niet getest kan worden. Het beste kan je dus ook doen wat Crusher zegt :)

Klopt, want tis tog tenslotte voor samp
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb weer geprobeerd me poort te forwarden, dit keer handmatig. (misschien werken me programmas wel niet?!)

Maar nog steeds zegt hij bij de test (ik heb nu het testprogramma van portforward.com) zegt hij dat de poort gesloten is, terwijl ik alles op de punt na volgens de tut doe. Weet iemand wat er fout gaat? Ik word zo langzamerhand pisnijdig van die poort. :bonk:

sean5874

gewoon aan iemand je IP:POORT geven en die hem laten teovoegen in samp, als ik port check doe pakt ie hem ook niet, dusja,

ik had het zelfde probleem met de zyxzel router van telfort,ik kwam erachter dat myn router ook een firewall had die heb ik uitgeschakeld en toe deed ie het

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb weer geprobeerd me poort te forwarden, dit keer handmatig. (misschien werken me programmas wel niet?!)

Maar nog steeds zegt hij bij de test (ik heb nu het testprogramma van portforward.com) zegt hij dat de poort gesloten is, terwijl ik alles op de punt na volgens de tut doe. Weet iemand wat er fout gaat? Ik word zo langzamerhand pisnijdig van die poort. :bonk:

sean5874

gewoon aan iemand je IP:POORT geven en die hem laten teovoegen in samp, als ik port check doe pakt ie hem ook niet, dusja,

ik had het zelfde probleem met de zyxzel router van telfort,ik kwam erachter dat myn router ook een firewall had die heb ik uitgeschakeld en toe deed ie het

poort openen in de firewall..

Geplaatst:

Hallo,

sean5874

poort openen in de firewall..

Hoe open je poorten in de router firewall? In de normale lukt het me wel maar die van de router kan ik niet vinden. :cry:

Geplaatst: (bewerkt)

open je poorten in de router firewall? In de normale lukt het me wel maar die van de router kan ik niet vinden. :cry:

og, og, niet huilen, er is water genoeg in de kraan,

ik heb werkelijk waar geen idee, ken je router niet

Bewerkt: door Crusher!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...