meteora Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Die laatste missie daar rij ik in 114 sec :rolleyes: . naar de finish en dan krijg ik maar 78% :angry: :angry: . Hoe kan dat je moet toch binnen 120 sec rijden. dan lijkt mij 114 sec genoeg . Want door de damage haal ik m dan nog niet. Kan iemand vertellen hoe het wel moet??? :blink: Bewerkt: 16 juni 2005 door meteora Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 je moet hem prberen ZONDER damage te rijden en dan zo snel mogelijk (veel succes) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Je moet je auto heel houden,dus een klein botsingetje zal niet veel uitmaken,denk hierbij aan tegen lantaarnpalen opknallen of andere auto's zacht raken. Wat je niet moet doen is: 1.De auto tot stilstand brengen,want dan heb je al zowieso verloren. 2.Een *grote botsing veroorzaken,je kunt dan toch niet meer winnen,dus begin opnieuw door de auto tot stilstand te brengen. 3.Te hard rijden,je botst waarschijnlijk veel hierdoor. 4.Natuurlijk niet te langzaam want het gaat op tijd. *Denk aan keihard tegen de muur of andere auto's opknallen. Veel succes,als iets niet lukt vertel het dan maar zodat ik meerdere tips kan geven. Bewerkt: 16 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kik ook uit voor de politie die hebben mij een hoop elende gegeven omdat ze me neerschoten en tegen me aan reden dus uitkijken voor ALLES Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kik ook uit voor de politie die hebben mij een hoop elende gegeven omdat ze me neerschoten en tegen me aan reden dus uitkijken voor ALLES Wie gaat nou als hij/zij politie achter zich aan heeft zo'n missie doen? In die missie krijg je niet zo snel politie achter je aan,je bent immers met een race tegen de klok bezig,niet om mensen dood te rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 mischien handig: snachts is er minder verkeer en minder kans om tegen iets aan te botsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 mischien handig: snachts is er minder verkeer en minder kans om tegen iets aan te botsen. In het de nacht is er net zoveel verkeer hoor,volgens mij had je gewoon mazzel. Het is juist beter als je in het licht rijd want als het donker is juist dan zie je weinig. Ik heb deze missie zelf ook overdag gedaan en als ik me het nog herinner had ik brons. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Een klein beetje minder maar wat je zegt dat het dan donkerder is het waar maar het beste is volgens mij veel oefenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Wie gaat nou als hij/zij politie achter zich aan heeft zo'n missie doen?In die missie krijg je niet zo snel politie achter je aan,je bent immers met een race tegen de klok bezig,niet om mensen dood te rijden. als je anderen onwijkt dan kan je wel eens op de stoep terecht komen en de politie achter je aankrijgen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meteora Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb het ook al geprobeerd via de spoorrails van de trein. maar dan moet je op een gegeven moment jumpe in de afgrond om weer op de weg te komen. Hoe kan ik dan het beste rijden.? welke route. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb het ook al geprobeerd via de spoorrails van de trein. maar dan moet je op een gegeven moment jumpe in de afgrond om weer op de weg te komen. Hoe kan ik dan het beste rijden.? welke route. In ieder gevel niet langs de rails(veel te riskant).Volg gewoon netjes de weg en je komt er vanzelf wel.LET OP:Je moet ook nog terug! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 De beste route die je kan nemen is de grote weg die langs je garage gaat. die moet je altijd rechtdoor blijven volgen tot je aan de kerk komt, daar moe je na rechts en onmiddelijk naar links gaan. Om tereug te gaan ben je beter om langs de rivier te volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 nu we hier toch over de driving school bezig zijn, kan ik moeilijk een nieuw topic aanmaken he, dus zet ik men vraag hier: ik wil overal goud, maar kan de opdracht waarin je 5 laps moet rijden met een banshee niet volbrengen (goud he), heeft er iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 1. veel oefenen en kort je draais maken zodat je weinig tijd verliest. Ik heb het gehaald na wel meer dan 100 keer proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Je moet gewoon veel behendigheid hebben. Kjik ik nam eerst ook de rail mij lukte t/mzzl. je kan t best gewoon Langs de weg rijden. Zoals marco zij. Dr is even veel Verkeer snachts en Wie gaat er zo iets doen haha K heb 3sterren tijd voor De laatste race missie niet egt slim. En is het all gelukt de missie. Anders Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.