moRtyrIsDope Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Heey, ik heb een vraagje want heb mijn eigen server maar ik wil graag GTA United op me server zetten. Zodat je ook naar VC kan rijden of vliegen enzovoort. Kan dat als je een server van GTA SA MP 0.3a hebt ? Reageren
moRtyrIsDope Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Hulp needed Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Bumpen als je topic helemaal bovenaan staat hoeft nog niet per se. Ik weet niet of dit kan, het ligt eraan of SA:MP 0.3a ondersteuning heeft voor custom modellen. Multi Theft Auto in ieder geval wel. Toch is het niet handig, iedereen die wil joinen moet flink wat data downloaden en het omzetten zodat het bruikbaar voor server is zal ook niet snel gaan. Reageren
Puma Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Je mag geen mods gebruiken op Sa-Mp. Wanneer de makers van Sa-Mp erachter komen dat jij dergelijke mapmods op je server gebruikt zullen ze je bannen van de master server, zodat je vanaf dat IP geen servers meer kunt spelen. Gezien wij niet helpen met game-problemen als je game gecracked is, helpen we je ook niet als je het regelement van Sa-Mp niet volgt. Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Hij heeft het nu over zijn eigen server, wanneer het op je eigen server gebruikt wordt en overgebracht naar de spelers is er niks aan de hand. Wanneer je mods wil gebruiken alleen als client bieden wij hier geen hulp bij, inderdaad. Reageren
Puma Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 (bewerkt) Hij heeft het nu over zijn eigen server, wanneer het op je eigen server gebruikt wordt en overgebracht naar de spelers is er niks aan de hand. Wanneer je mods wil gebruiken alleen als client bieden wij hier geen hulp bij, inderdaad. Sa-Mp biedt geen custom model support en het is dus ook verboden om dat op eigen houtje te organiseren via hun programma, volgens hun regels. Zelfs al gebruik je mods in multiplayer voor jezelf, dan komt dat op hetzelfde neer als cheaten en word je daar dus voor gebanned, als de server de regels van Sa-Mp volgt. Bewerkt: 19 januari 2010 door Puma Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 GTA United heeft een eigen multiplayer mod. Je moet die server downloaden, waardoor mensen die GTA United:MP hebben kunnen spelen. Dit is dan geen SA:MP, maar GTA United:MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.