Jump to content

sa-mp met windows 7 mogelijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik heb nu al een paar maanden windows 7. Maar ik moet het command /save gebruiken in sa-mp.

Maar als ik hem niet als admin run slaat hij het niet op.

Dus run ik hem als admin. Maar dan crash hij wanneer ik een server probeer te joinen...

Dus toen ik de instellingen terug gezet had. start hij normaal GTA in de plaats van sa-mp.

WTF

ik wordt ziek van dat kut gezeik van windows.... waarom moet ik het als admin runnen. Ik ben toch gvd de eigenaar...

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi ik heb nu al een paar maanden windows 7. Maar ik moet het command /save gebruiken in sa-mp.

Dus run ik hem als admin. Maar dan crash hij wanneer ik een server probeer te joinen...

Dus toen ik de instellingen terug gezet had. start hij normaal GTA in de plaats van sa-mp.

WTF

ik wordt ziek van dat kut gezeik van windows.... waarom moet ik het als admin runnen. Ik ben toch gvd de eigenaar...

Als je als admin runt geeft je PC het programma meer rechten, zoals BV in Programma files een bestand aan te maken of te wijzigen.

Dit kan wel verschillen, want ik heb vista:

Als je elke keer SAMP als admin wilt uitvoeren, klik dan rechts op SAMP > eigenschappen > compatibileit > "Dit programma als administrator uitvoeren" aanvinken > "Toepassen" en "Ok".

Of je kan proberen naar je GTA SA map gaan en daar als je kunt op "compatibileit bestanden" drukken, als je daar je je bestand ziet is het ook opgelost :)

Bewerkt: door GTAguillaume
Geplaatst:

WTF

Als je als admin runt geeft je PC het programma meer rechten, zoals BV in Programma files een bestand aan te maken of te wijzigen.

Dit kan wel verschillen, want ik heb vista:

Als je elke keer SAMP als admin wilt uitvoeren, klik dan rechts op SAMP > eigenschappen > compatibileit > "Dit programma als administrator uitvoeren" aanvinken > "Toepassen" en "Ok".

Of je kan proberen naar je GTA SA map gaan en daar als je kunt op "compatibileit bestanden" drukken, als je daar je je bestand ziet is het ook opgelost :)

jah dat weet ik. maar het werkt niet. Hij runt sa-mp wel als admin alleen hij crasht bij het connecten van een server

• 3 weken later...
Geplaatst:
jah dat weet ik. maar het werkt niet. Hij runt sa-mp wel als admin alleen hij crasht bij het connecten van een server

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, al weer gezeur jij xD, jij hebt ALTIJD GEDONDER met je pc...., maar je kan proberen om samp te runnen on win xp sp2/sp3 @ compati..NOGWAT

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

bij mij doet hij het beter op win 7 dan op win xp, alleen ik kan niet /save doen in debug maar dat doe ik gewoon in mijn eigen server :puh: (wat overigens ook makkelijker is)

Bewerkt: door klimgorilla
Geplaatst:

Misschien moet je gebruik maken van comptabiliteits probleem oplossen dan draait het programma eigenlijk onder xp in plaats van 7. Ik heb er eerlijk gezegd geen probleem mee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...