Jump to content

Object (map) Editors Lijst.


grandtheftauto...

Recommended Posts

Object editor Lijst.



Topic gemaakt door: Rockline

Hoii iedereen!

Ik heb hier wat object editors gevonden.

Dan hoef je niet meer over het hele forum van sa-mp te zoeken.

Succes ermee!

LET OP: IK HEB ZE NIET GEMAAKT! IK HEB ZE ALLEEN OPNIEUW GEUPLOAD!

Deze upload sites zijn 100% Veilig!!

BIJ DOWNLOAD ZIT UITLEG![/url]

Alles upgeload met solidfiles

UITZONDERINGEN:

MTA:SA 1.0.3

MTA:SA RACE 1.1.1 (UITLEG )

Als je er meer weet, schrijf dat dan hieronder. ;)

Bewerkt: door Rockline
Link to comment
Delen op andere websites

Handig, bedankt :D

Edit: Ikzelf gebruik trouwens MTA Map Editor, werkt ook prefect.

:puh: ik zelf gebruik mta race alleen snap ik het niet want hoe moet ik het openen? (voor antwoord, stuur PM)

Link to comment
Delen op andere websites

Klein, maar toch wel handig voor sommigen. Alleen denk ik dat MTA:SA 1.0 ondertussen toch nog het meest gebruikt word.

Dus @ Je MTA Race download: Die is flink veroudert. Daarnaast: Maker > MTA Team + Bron Site > www.mtasa.com (ergens tussen de archieven)

Dus het zou handig zijn als je de editor van MTA:SA 1.0x er ook even in zet, aangezien deze de nieuwste en de beste is. Hier een handleiding :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klein, maar toch wel handig voor sommigen. Alleen denk ik dat MTA:SA 1.0 ondertussen toch nog het meest gebruikt word.

Dus @ Je MTA Race download: Die is flink veroudert. Daarnaast: Maker > MTA Team + Bron Site > www.mtasa.com (ergens tussen de archieven)

Dus het zou handig zijn als je de editor van MTA:SA 1.0x er ook even in zet, aangezien deze de nieuwste en de beste is. Hier een handleiding :)

ok, Kan je me ff een downloadlink geven + naam enzo..

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Even een vraagje over de downloadlinks van de editors. Het lijkt mij toch even wat netter voor de makers van de editors om naar de bronsite te linken, in plaats van een directe link. Zo laat je even wat meer respect voor de makers zien, en kunnen gebruikers ook nog even alle informatie doorlezen. Uitzondering op MTA Race, aangezien de bronpagina hiervan niet meer bestaat zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje over de downloadlinks van de editors. Het lijkt mij toch even wat netter voor de makers van de editors om naar de bronsite te linken, in plaats van een directe link. Zo laat je even wat meer respect voor de makers zien, en kunnen gebruikers ook nog even alle informatie doorlezen. Uitzondering op MTA Race, aangezien de bronpagina hiervan niet meer bestaat zover ik weet.

ok zal ik doen

even zoeken

EDIT: Gedaan

Bewerkt: door Rockline
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...