Jump to content

Crash na fade


Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemiddag iedereen,

Ik ben bezig met een (klein) missie in CLEO en heb een nogal vreemd probleem.

Ik heb nu deze code:

{$CLEO .cs}

:models
wait 0
Model.Load(#BURRITO)
Model.Load(#COPCARLA)
Model.Load(#LAPD1)
Model.Load(#OMOBOAT)
038B: load_requested_models 

:models2
wait 0 
if and
  Model.Available(#BURRITO)
  Model.Available(#COPCARLA)
  Model.Available(#LAPD1)
  Model.Available(#OMOBOAT)
jf @models2

:PLAT1
03BC: $PLAT = create_sphere_at 2395.5645 -1667.1522 13.5469 radius 2.0

:PLAT2
wait 0
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2395.5645 -1667.1522 radius 1.0 1.0 
jf @PLAT2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False  
fade 0 800
wait 1000
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2419.8081 -1665.7926 13.5441
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 338.46880
0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1
02A3: enable_widescreen 1 
$BOX = Car.Create(#BURRITO, 2490.1768, -1656.5029, 13.3672) 
Car.Angle($BOX) = 90.0
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model #OMOBOAT in_car $BOX driverseat 
03BD: destroy_sphere $PLAT
Camera.SetPosition(2417.2786, -1667.3455, 14.3447, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(2421.6602, -1662.8182, 13.5828, 2)
wait 500
fade 1 1000
wait 800 
05D1: AS_actor 1@ drive_car $BOX to 2421.6602 -1662.8182 13.3828 speed 15.0 0 model #NULL 0 
wait 8200
00BC: show_text_highpriority GXT 'MIS1' time 4000 flag 1 
wait 4200
00BC: show_text_highpriority GXT 'MIS2' time 2000 flag 1 
wait 2200
00BC: show_text_highpriority GXT 'MIS3' time 2500 flag 1 
wait 2700
fade 0 1000
wait 1000
0430: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $BOX passenger_seat 0  
02A3: enable_widescreen 0
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
wait 500
fade 1 1000
wait 1200
0A93: end_custom_thread

Wanneer de code uitgevoerd moet worden dat CJ in de passenger seat gaat, crasht het spel. Maar wanneer ik deze code ergens voor de fade zet, crasht het spel niet. Alles wat ik na

fade 0

ze, bijna alles dan. Ik kan CJ of een andere actor gewoon niet in een auto laten gaan zitten.

Deze codes heb ik al geprobeerd:

0430: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $BOX passenger_seat 0 

05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car $BOX passenger_seat 0 10000 ms 

072B: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $BOX passengerseat 0 

Iemand een oplossing? :-(

Geplaatst:

Sowieso; geen globale variabelen gebruiken in CLEO. ;)

(heb niet naar de rest van je code gekeken, geen tijd, sorry)

Je hebt gelijk, ik heb $PLAT en $BOX vervangen met 30@ en 31@ en alles werkt nu perfect. Bedankt Dutchy. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...