Revolution-Designer Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Goedemiddag iedereen, Ik ben bezig met een (klein) missie in CLEO en heb een nogal vreemd probleem. Ik heb nu deze code: {$CLEO .cs} :models wait 0 Model.Load(#BURRITO) Model.Load(#COPCARLA) Model.Load(#LAPD1) Model.Load(#OMOBOAT) 038B: load_requested_models :models2 wait 0 if and Model.Available(#BURRITO) Model.Available(#COPCARLA) Model.Available(#LAPD1) Model.Available(#OMOBOAT) jf @models2 :PLAT1 03BC: $PLAT = create_sphere_at 2395.5645 -1667.1522 13.5469 radius 2.0 :PLAT2 wait 0 if 00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2395.5645 -1667.1522 radius 1.0 1.0 jf @PLAT2 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False fade 0 800 wait 1000 00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2419.8081 -1665.7926 13.5441 Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 338.46880 0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1 02A3: enable_widescreen 1 $BOX = Car.Create(#BURRITO, 2490.1768, -1656.5029, 13.3672) Car.Angle($BOX) = 90.0 0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model #OMOBOAT in_car $BOX driverseat 03BD: destroy_sphere $PLAT Camera.SetPosition(2417.2786, -1667.3455, 14.3447, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(2421.6602, -1662.8182, 13.5828, 2) wait 500 fade 1 1000 wait 800 05D1: AS_actor 1@ drive_car $BOX to 2421.6602 -1662.8182 13.3828 speed 15.0 0 model #NULL 0 wait 8200 00BC: show_text_highpriority GXT 'MIS1' time 4000 flag 1 wait 4200 00BC: show_text_highpriority GXT 'MIS2' time 2000 flag 1 wait 2200 00BC: show_text_highpriority GXT 'MIS3' time 2500 flag 1 wait 2700 fade 0 1000 wait 1000 0430: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $BOX passenger_seat 0 02A3: enable_widescreen 0 02EB: restore_camera_with_jumpcut wait 500 fade 1 1000 wait 1200 0A93: end_custom_thread Wanneer de code uitgevoerd moet worden dat CJ in de passenger seat gaat, crasht het spel. Maar wanneer ik deze code ergens voor de fade zet, crasht het spel niet. Alles wat ik na fade 0 ze, bijna alles dan. Ik kan CJ of een andere actor gewoon niet in een auto laten gaan zitten. Deze codes heb ik al geprobeerd: 0430: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $BOX passenger_seat 0 05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car $BOX passenger_seat 0 10000 ms 072B: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $BOX passengerseat 0 Iemand een oplossing? Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Al geprobeerd de opcode (016A:) ervoor te zetten? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Sowieso; geen globale variabelen gebruiken in CLEO. (heb niet naar de rest van je code gekeken, geen tijd, sorry) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Sowieso; geen globale variabelen gebruiken in CLEO. (heb niet naar de rest van je code gekeken, geen tijd, sorry) Je hebt gelijk, ik heb $PLAT en $BOX vervangen met 30@ en 31@ en alles werkt nu perfect. Bedankt Dutchy. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.