vice Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 1. Wat is War Of Legends? WOL is een spel gecreeërd door Jagex, ook wel beter bekend als de makers van RuneScape. Het spel is nog niet uitgebracht, dus ik weer er nog niet veel over. Wat ik wel weet door trailers en andere bronnen, dat het spel waarschijnlijk ergens van deze dagen uitkomt (misschien vandaag nog)... Het zou een nieuwe GRATIS Multiplayer Strategy Game zijn. Volgens afbeeldingen lijkt het doel wel een beetje hetzelfde als RuneScape. Je moet waarschijnlijk ook je levels trainen, en dus in XP omhoog gaan. 2. Afbeeldingen De statpagina van WOL Het spel zelf met alle andere knoppen ook zichtbaar Volgens mij gewoon een sfeerafbeelding 3. Links Ik plaats hieronder enkele links, maar volgens mij zullen sommige links nog verhuizen (bv. de War Of Legends pagina). Een artikel over WOL (engels), en waar staat dat het waarschijnlijk vandaag (19/01) zal uitkomen. De (volgens mij) voorlopige 'website' van War Of Legends. Je kunt enkel je email registreren en zo kans maken op een DELL laptop. Deze actie loopt enkel nog tot vandaag! De eerste fansite van War Of Legends. De Twitter van War Of Legends. De Twitpic (afbeeldingen) van War Of Legends. 4. Slot Hopelijk heb ik jullie opgewarmd, ik kijk ook uit naar de opening, maar zal het niet meteen spelen / downloaden, want misschien zijn de reacties over het spel barslecht, dat ik het niet eens waard vind om het te proberen. Nu heb ik nog maar een ding te zeggen denk ik: Leef je uit, en praat er hier over! Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Ik kijk hier ook naar uit. Deze game lijkt me leuk, en ik hoop dat ze er iets leuk van maken. Ik vond Runescape ook al leuk, maar veel mensen vonden het stom. Maar ik kijk er 'naar op', want er moet superveel werk ingestoken zijn. Hopelijk word het in dit geval ook zo. Ik hoop dat ik de laptop win! Reageren
WillemKever Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Van de makers van Runescape? Ik pas Reageren
Dakendak Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Van de makers van Runescape? Ik pas OMG, ik weet dat hij geblokkeerd is, maar toch. Waarom kan het spel niet leuk zijn? Net zoals je alle GTA's zou afschrijven, gewoon omdat je GTA I niet leuk vond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.