gtaewald Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 (bewerkt) ik ben bezig met een mod die de honkbalknuppel vervangt maar die is ingame nog onzichtbaar als iemand hier op kan reageren dan zou dat fijn zijn zo komt hij er uit te zien. txd is niet helemaal perfect want ik ben beginner Bewerkt: 19 januari 2010 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Het model ziet er nogal simpel uit, misschien kun je wat dingen toevoegen zoals iets op het handvat (logo o.i.d) of stekels, spikes etc. Btw, als je het wapen (onzichtbaar) in-game kunt krijgen, waarom model je dan niet gewoon met 3DS Max? Reageren
gtaewald Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 (bewerkt) tips zal ik gebruiken en ik gebruik sketchup omdat ik dat fijner vind werken btw ondertitel is [wip|sa] Bewerkt: 19 januari 2010 door gtaewald Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Ik heb de titel even aangepast (de tags moeten in principe voor de naam van je modificatie en een iets duidelijkere omschrijving). Tja... Weinig details en geen textures. Het zijn 2 kleuren: hout en zilverkleur, dus ingame zal dat egaal zijn. Leuk voor je eerste modificatie in progress, maar zoals Revolution-Designer zegt: Meer details is wel wat interessanter. Over het onzichtbaar zijn: Dit kan meerdere oorzaken hebben. Het lijkt misschien dat in SketchUp het goed zit, maar er zijn meer dingen waar je rekening mee moet houden, bijvoorbeeld grootte (moet altijd vergeleken worden in 3DS Max), X-Form en de positie van de pivot (draaipunt). Reageren
gtaewald Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 ik vind hem zelf ook wel kaal en be er ook mee bezig en de groote is goed want ik heb het nog gechekt in 3dsmax Reageren