Jump to content

Iritantste TV reclame


Doesthematter

  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de meest iritantste TV reclame?

    • Frans Bauer Nederlandse energie maatschapij
      31
    • Carglass reclame
      5
    • SMS reclames
      16
    • KPN reclames
      1
    • Anders
      6


Recommended Posts

Wat vind jij de meest iritantste TV reclame?

Ik vind de reclame van Frans Bauer van de Nederlandse energie maatschapij bloed iritant, hij zet zich zelf voor schut. Het is net een mongooltje hoe je hem in de laatste reclame met die pinguin ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    6

  • Doesthematter

    4

  • Nissan

    2

  • .Corneria.

    2

Die SMS reclames, zou verboden moeten worden. Alleen domme of zeer jonge mensen trappen daarin, en dat is gebruik maken van anderen. D:

Ik vind de reclame van Frans Bauer van de Nederlandse energie maatschapij bloed iritant, hij zet zich zelf voor schut. Het is net een mongooltje hoe je hem in de laatste reclame met die pinguin ziet.

Frans Bauer, dat is toch die ene van Paul de Leeuw? Die is toch bekend geworden omdat ie een mongooltje is?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind jij de meest iritantste TV reclame?

Ik vind de reclame van Frans Bauer van de Nederlandse energie maatschapij bloed iritant, hij zet zich zelf voor schut. Het is net een mongooltje hoe je hem in de laatste reclame met die pinguin ziet.

Inderdaad, rotreclame. Hij heeft volgens mij ook de prijs van slechtste reclame van het jaar gewonnen, tenminste dat hoorde ik.

Ik vind de reclame van Frans Bauer van de Nederlandse energie maatschapij bloed iritant, hij zet zich zelf voor schut. Het is net een mongooltje hoe je hem in de laatste reclame met die pinguin ziet.

Frans Bauer, dat is toch die ene van Paul de Leeuw? Die is toch bekend geworden omdat ie een mongooltje is?

Dat is Adje, Frans Bauer is een zanger. Deze mafkees dus. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind jij de meest iritantste TV reclame?

Ik vind de reclame van Frans Bauer van de Nederlandse energie maatschapij bloed iritant, hij zet zich zelf voor schut. Het is net een mongooltje hoe je hem in de laatste reclame met die pinguin ziet.

Inderdaad, rotreclame. Hij heeft volgens mij ook de prijs van slechtste reclame van het jaar gewonnen, tenminste dat hoorde ik.

Ik vind de reclame van Frans Bauer van de Nederlandse energie maatschapij bloed iritant, hij zet zich zelf voor schut. Het is net een mongooltje hoe je hem in de laatste reclame met die pinguin ziet.

Frans Bauer, dat is toch die ene van Paul de Leeuw? Die is toch bekend geworden omdat ie een mongooltje is?

Dat is Adje, Frans Bauer is een zanger. Deze mafkees dus. ;)

Ja inderdaad, volgens mij is dat van het TV programma radar. Die kwamen persoonlijk bij hem aan de deur met een cameraploeg erbij, dat vond Frans Bauer hellemaal niet leuk. Eigen schuld, dan moet hij maar niet zulke reclames maken.

Als ze er persee een BNNer in willen doen, neem dan geen kamper. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind echt alle reclames irritant...

Nee niet alles. Sommigen zijn gewoon leuk of mooi. Of gewoon steengoed.

Frans Bauer is zeker de meest irritante, alleen die kop al. En dat gegrinnik met zijn saaie grappen. Bah.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind sms reclames echt kut maar ook die reclame met frans bouwer.

dat wijf zegt zo tegen frans:oh heb je een nieuwe fiets gekocht?en dan zegt frans zo van:ja dat heb ik kunnen kopen van het geld dat ik bespaard heb met de stroomrekeing.ofzo

terwijl hij stinkend rijk is,en ik weet ook wel dat reclames niet echt zijn maar dit komt echt ZO ongeloofwaardig over en irritant. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe reclame van Belgacom, niet echt nieuw meer maar in ieder geval... konden ze nisk origineler verzinnen dan hun vorige reclame compleet te verneuken en het dan nog eens zonder humoristische delen in...

De eerste versie was goed, maar daarna zoog het echt enorm :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...