Jump to content

Iritantste TV reclame

59 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij de meest iritantste TV reclame?

• Frans Bauer Nederlandse energie maatschapij
      31
    • Carglass reclame
      5
    • SMS reclames
      16
    • KPN reclames
      1
    • Anders
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind die reclame met Frans Bouwer irritant, die reclame met ''Dus...doen'' en die reclames van dat je kunt sms'en van hoe oud je word..

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

6

• Doesthematter

4

• Nissan

2

• .Corneria.

2

Geplaatst: (bewerkt)

Wat mij altijd het bloed onder de nagels vandaan haalt is als ik MTV of TMF aan het kijken dan en dat er dan reclame komt.. Als het een goede reclame is zoals met zo'n Lu crackers (''Soo, echte crackers van Lu!!)'' bekijk ik hem graag, maar die eeuwige SMS reclame's die zo vaak worden herhaald zijn gewoon echt niet 'fijn'. Met de nadruk op niet wel te verstaan. Men komt ook steeds weer met iets origineels, zo heb je:

-Leeftijd voorspeller

-Hoe moet jou baby heten

-Klassieker: Wat is jou ware liefde

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook erg geloofwaardig hé, een magisch speeltje dat zou voorspellen wanneer je dood gaat! Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken.

Over Fransie: Nog niet eens zo irritant. Heerlijk om te zien hoe die Frans zichzelf gewoon voor aap zet. Dat vind ik nog niet eens zo irritant, dat vind ik eigenlijk uitertst vermakelijk, hoe een 80+ (Die vent bij Pauw & Witteman had toch gelijk..) zanger die zat geld heeft staat te verkondigen dat hij een fiets kon kopen doordat hij gespaard had.. Doe me een lol zeg. :clown:

Bewerkt: door CrackerzElite
Geplaatst:

De meeste reclames zijn irritant. De leuke reclames worden echter na verloop van tijd ook altijd wel irritant. Ik heb er echter niet zoveel last van, want m'n vrouw gaat meestal zappen als er reclame komt, wat ik dan ook weer irritant vind. Zelf gebruik ik de reclames meestal om even iets anders te doen, zoals drinken pakken, of even naar de wc.

Geplaatst:

Bekijk nu welk kamasutra standje het beste bij jou past door te sms'en naar [...]

ofzo ik zelf niet kan experimenteren :?

Geplaatst:

Ik zie bijna nooit reclames, ik zit tijdens de reclame meestal op de wc / zap ik weg / pak een biertje maar als ik dan toch echt moet kiezen kies ik voor Frans Bauer omdat die reclames ECHT zwaar overbodig zijn. Op de 2de plaats die sms-reclames, het is zooooooo nutteloos omdat ieder persoon met een beetje gezond verstand toch echt weet dat je na zo'n sms'je vast zit aan een abbo van dik €2342398523423423423448956734875628374687,-. Ik denk dat jullie mijn mening nu wel weten :puh:.

Geplaatst:

Carglass herstelt,Carglass vervangt. :duh:

In het programma 'Volt' is bewezen dat die reclame van Carglass niet klopt. :$

Geplaatst:

het is garglass repareert,carglass vervangt :puh: maar inderdaad het is een hele vervelende reclame die 100x per dag komt. :duh:

Geplaatst:

het is garglass repareert,carglass vervangt :puh: maar inderdaad het is een hele vervelende reclame die 100x per dag komt. :duh:

In België is het Carglass herstelt,Carglass vervangt.

Maar geloven jullie dat nou, als je je verwarming aan zet dat je voorruit dan barst als je een sterretje hebt. Gewoon gelul is dat.

Bewerkt: door doesthematter
Geplaatst:

Maar geloven jullie dat nou, als je je verwarming aan zet dat je voorruit dan barst als je een sterretje hebt. Gewoon gelul is dat.

nee tuurlijk niet,ook heel raar is dat de voorruit gelijk barst als hij het knopje overhaalt terwijl de verwarming in de auto er altijd een tijdje over doet om warm te worden.

Ik liep een keer carclass binnen , toen zei ik. Halo ik heb een afspraak met Paul, :medewerker: Paul wie? Ik : Paul van carglass natuurlijk.

Dan zeggen ze terug, die hoor ik al zo vaak. Is ook niet leuk meer.

Nou dan moeten ze die reclame maar niet 100.000 keer per dag uit zenden.

Bewerkt: door doesthematter
  • 2 maanden later...

Deze vind ik irritant:

Carglass.

Frans Bauer.Nou eingenlijk de hele gewoon doen afdeling

Sms.

C1000. Proberen Albert Hein na te doen maar zijn niet grappig met zo'n reclame van dan ben ik de koningin en dan word ze de koningin zeer komisch :duh:.

Kruidvat. Ook heel irritant die vrouw heeft een hele irritante stem

Ariel. Stoppen een shirt in de cement molen stoppen er modder bij doen ze het in de wasmachine met Ariel is hij wit ja hoor en ik ben Sinterklaas die geneukt heeft met de Paus

Make-up voor vrouwen. Ben een man :duh:

Deze vind ik leuk:

Albert Hein. Gewoon grappig

Heineken. Walking Fridge wat walk in fridge moest zijn krijgt hij een lopende koelkast. :puh:

Even Apeldoorn bellen. Geniaal gewoon :tu:_O_:klap:

Bewerkt: door sanvice
Geplaatst:

Albert Heijn, make up, sms diensten, die hoest reclame met dat wijf dat een moeder voor moet stellen.

Deze vind ik leuk: "If it's not easy, IT'S CRAP!"

Geplaatst:

Die Sms reclames zijn echt heel erg irritant. Soms komen ze zelfs twee keer achter elkaar.

Je wordt er echt helemaal gek van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...