Jump to content

Iritantste TV reclame

59 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij de meest iritantste TV reclame?

• Frans Bauer Nederlandse energie maatschapij
      31
    • Carglass reclame
      5
    • SMS reclames
      16
    • KPN reclames
      1
    • Anders
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Die reclame van "ik denk aan iets lekkers" is echt verschrikkelijk. Met die RTL4 presentator. Volgens mij is ie van een vlabedrijf ofzo.

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

6

• Doesthematter

4

• Nissan

2

• .Corneria.

2

Geplaatst:

ik heb een nieuwe irritante reclame.

eentje voor een tablet dat je fitter maakt ofzo,ja hoort daarin dat irritante geluid van een wekker voor een paar seconden lang en JEZUS WAT HAAT IK DAT GELUID!!!!!

ik hoef het maar 1 keer per dag te horen en dat is als ik opsta en niet 100000x op de tv :duh:

Geplaatst:

Carglass reclame, vanwege dat deuntje ('carglass repareert, carglass vervangt). Maar daarmee is het ook wel weer een heel goede reclame want bijna iedereen kent dat deuntje...

CYlas

• 2 weken later...
Geplaatst:

is dit een echte reclame of is deze bewerkt??

ik vind hem wel aardig geniaal

Gast dat is toch overduidelijk dat die bewerkt is :7 .

op sommige stukjes zie je 3x achter elkaar de zelfde stukjes en dan zie je op de achtergrond de bowlingbal steeds dezelfde pints omgooien, dat lijkt me alleen al vrij duidelijk.Dan nog dat blokje bovenin beeld :puh: .

Het is een grap van iemand en ik vind het wel een goeie :puh: .

Geplaatst:

Die van Frans, die is zo stom. Zelfs ik weet dat je die stoppenkast er niet uit moet slopen. :l En hij belt naar haar onder de douche, dan neem ik niet op hoor. Vooral niet voor zo'n **kel als Frans. En als ze zegt "maak je geen zorgen Frans" hangt ze ineens op. :bonk:

Geplaatst:

Die van Frans, die is zo stom. Zelfs ik weet dat je die stoppenkast er niet uit moet slopen. :l En hij belt naar haar onder de douche, dan neem ik niet op hoor. Vooral niet voor zo'n **kel als Frans. En als ze zegt "maak je geen zorgen Frans" hangt ze ineens op. :bonk:

Inderdaad, ik had helemaal niks gezegd en doe telefoon laten liggen :bonk: .

Geplaatst:

Die goud voor geld reclames, echt heel erg stom.

En heb je er een van Money4Gold (?) volgens mij, die gast is echt zo'n kakker met zo'n .. stem.

Of die van zonzoo, en natuurlijk van Carglass, 100x op 1 dag. :duh:

Geplaatst:

Die goud voor geld reclames, echt heel erg stom.

En heb je er een van Money4Gold (?) volgens mij, die gast is echt zo'n kakker met zo'n .. stem.

Of die van zonzoo, en natuurlijk van Carglass, 100x op 1 dag. :duh:

Ja dat kakkertje op tv zit ik me ook erg aan te ergeren, van die reclame krijg ik het gevoel dat het een bedrijf is dat je aan het oplichten is :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...