jeroen.engeler Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Hallo Bij het aanmelden op Playstation Network (Ps3) krijg ik de melding: Er is een time-out opgetreden voor de verbinding met het PlayStation Network. Wat kan ik doen? Internetverbinding heb ik draadloos en ik heb deze melding nog nooit eerder gehad, en ik ben ongeveer twee jaar actief op het Psn dus ik maak het liefst niet zomaar een ander account aan. Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Meerdere mensen hebben dit probleem Dus gewoon afwachten Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Misschien wordt er momenteel aan de server gewerkt of zijn ze tijdelijk offline voor sommige mensen. Probeer het anders over een uurtje nog is of anders moet je wachten tot morgen. Reageren
FGras Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Geen last van gehad, heb van 19:00 tot 21:00 gegamed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.