Emaitroy Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 wil je laten zien dat het een mooie render is of heb je dit zelf gefabriceerd en wil je dat wij er kritiek op gaan geven? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 wil je laten zien dat het een mooie render is of heb je dit zelf gefabriceerd en wil je dat wij er kritiek op gaan geven? Dat hij het zelf heeft gemaakt en meld erbij dat hij de render zo cool vind Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Render ergens weggeplukt, en de rest heb ik zelf gemaakt ja. Dus nu wil ik tips e.d. en geen SPAM. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Like wtf Erg mooie signature, me eerste reactie was alleen wel wtf, maar daarna keek ik verder en zag dat er mooie effecten inzaten Reageren
Royboow Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik moet goed kijken voor ik de effecten zag hoor, dat beest springt eruit, de rechterkant heb je mooi groen gemaakt, de linkerkant mooi rood. Het lijkt een beetje op de natuur en hoe de mesnheid die sloopt. Maar er zitten echt hele mooie effecten in en de render is echt stoer, het geheel bij elkaar past mooi, de kleuren zijn dus ook goed, mooie grunge border en de text eruit gelaten (ik denk zelf dat dat niet mooi gestaan heeft) een 8/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Kijk eens aan, goede reacties op mijn werk. Nog meer? Reageren
Venzio Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Inderdaad, leuke render als je er wat mee kunt. Dat kan jij zeker, mooie lichtinval en spiegeling. Vind het linker gedeelte rustig, en het andere druk, past bij elkaar. Mooie uitkomst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.