Rex0r Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Hey, Op de ps2 zag ik bij iemand dat hij kon boosten met een Hydra, weet een van jullie toevallig hoe dat met de pc moet? Ik kom er echt niet uit en kan het nergens vinden.. <_< Alvast bedankt, Rex0r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Hier kijk maarklik hebben jullie dan geen menu waar je je besturing kan bekijken? Bewerkt: 16 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 En pc dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Al werd er nou eens een keer gezocht met een Zoekmachine, had je vast dit wel gelezen <_< Standaard besturing: Je trekt de wielen in met Sub-Mission. Die staat bij mij op de + boven de rechtse enter (op de numpad dus). De standaard knop weet ik niet meer. Je hoeft de wielen niet per se in te trekken om te vliegen, je kan ook met de wielen uitgeklapt vliegen, alleen ga je dan minder snel. Je vliegt door op Special ctrl up (ofzo) te drukken. Die staat standaard op NUM8. Die hou je ingedrukt, totdat hij niet meer verder gaat. Al wil je de straalmoters weer uit, dan druk je op Special ctrl down. Die staat standaard op NUM2. Als je zelf iets heb veranderd aan de besturing, zoek je het maar lekker zelf uit Bewerkt: 16 juni 2005 door Blaatschaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Als je goed naar de motoren kijkt zie je ook echt dat ze draaien ennuh met num-2 gaan ze weer trug dan kom je weer in helikoptenachtig stand B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rex0r Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ok, het werkt, sorry voor die ''zoekfunctie'' maar ik had hem nog niet gevonden, ik ben het gewend dat hij tussen Controle Paneel en berichten enzo staat. Bedankt! Rex0r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.