Jump to content

Ratman ... Mistake of identity.


Westdyke

Recommended Posts

Er zullen waarschijnlijk al meer topics geweest zijn over ratman maar toch wou ik wat kwijt. Ik heb op verschillende Engelse GTA fora gelezen dat verschillende media ingame het over ratman hebben. Weazel, liberty tree etc zeggen op internet ingame en in verschillende nieuwsberichten. Dat er moorden zijn gepleegd op verschillende mensen. Waaronder een late night jogger in middle park. Engelse fora geven ratman de schuld,, maar waren die moorden gepleegd door Eddie Low? Tog geven ingame media en Engelse fora ratman de schuld. Wat denk jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd lijkt het me gewoon een fabeltje net zo als Bigfoot uit GTA San Andereas..

Ik weet zeker dat niemand hem ooit echt heeft gezien :7

En als iemand hem zag was het meestal een ped die BV de subway in is gelokt door de speler zelf :7

En ik heb het ook nooit op het internet gezien in IV, of ik kijk er over heen...

Maarja zo kunnen we wel jaren blijven zoeken naar hem...

Ik denk dat we hem nooit vinden omdat hij er nooit is geweest :7

het is wel interessant!

:)

EDIT: Hoe krijg je het voor mekaar om in één dag een ''Geblokkeerd lid'' te worden, wat

doen je dan wel niet ?(topic starter..) :7

>>> Door Jowx: Combinatie van een onschuldig dubbelaccount en een alerte crew.. ;-) <<<

EDIT: LOL :clown: Een dubbel account... lekker slim... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd lijkt het me gewoon een fabeltje net zo als Bigfoot uit GTA San Andereas..

Ik weet zeker dat niemand hem ooit echt heeft gezien :7

En als iemand hem zag was het meestal een ped die BV de subway in is gelokt door de speler zelf :7

En ik heb het ook nooit op het internet gezien in IV, of ik kijk er over heen...

Maarja zo kunnen we wel jaren blijven zoeken naar hem...

Ik denk dat we hem nooit vinden omdat hij er nooit is geweest :7

het is wel interessant!

:)

EDIT: Hoe krijg je het voor mekaar om in één dag een ''Geblokkeerd lid'' te worden, wat

doen je dan wel niet ?(topic starter..) :7

>>> Door Jowx: Combinatie van een onschuldig dubbelaccount en een alerte crew.. ;-) <<<

EDIT: LOL :clown: Een dubbel account... lekker slim... :7

Was inderdaad niet zo slim :S

Was mijn wachtwoord vergeten.. en dacht dat dit makkelijker was om nieuw account aan te maken...

Maar buiten dat.

On-topic. Ik plukte dit van een engels blog/forum.

Apparently There's talk of him on the radio and new in Liberty City. About some Psycho killer on the loose who targets people mainly at night. Although, I've never actually heard any mention of him in the game thus far, So I cannot support this claim.

And apparently the Guide book says something about being "It's a superhero that runs around killing criminals. Think Batman, but at the lower end of the gene pool." I'll have to give the Guide Book a quick skim first chance I get.

Heeft hij het niet gewoon over Eddie Low ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als je Batman hoort moet je toch logischerwijs de link met Ratman kunnen leggen :clown: .

Het feit dat erover wordt gepraat op de door R* zelf gemaakte sites en dergelijke zegt al genoeg...: hij bestaat niet, het is gewoon weer een mythe en ik heb eigenlijk geen benul hoe deze is ontstaan... maar hij zit niet in de game, daar kan je zowat zeker van zijn, er zijn genoeg mensen geweest die heel de Subway hebben doorzocht...

Link to comment
Delen op andere websites

Er is één zwerver in het Metronetwerk dat als je hem aanvalt de volgende kreet roept: Don't worry, the Ratman will take care of it!

Hier is waarschijnlijk de mythe vandaan gehaald ;), aangezien je onder de grond haast niks kan zien word al snel de link gelegd met een Mensrat :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

op youtube zijn ook wat filmpjes over Ratman. Waarschijnlijk heeft gewoon een of andere Yankee :bonk: die kreet gehoord over Ratman en er toen een hele mythe over gemaakt

Al die vreemde moorden zijn door Edie Low gedaan, maar gelukkig maakte niko er een einde aan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

lol ik vind dat hele ratman gedoe maar vaag..

ik heb zovaak zwervers gezien in de subways van lc...

nooit heeft eentje geroepen: the ratman will clean this up. of wat dan ook

als je lang genoeg doorloopt in de subways of rijdt dan vind je een soort van open plek met allemaal graffiti,kartonnen dozen, winkelwagentjes en die troep.. daar heb je vaak een hele boel zwervers die rond een vuurtje staan enzo.. eenkeertje zag ik ook een zwerver op het spoor staan op een station mischien wou hij zelfmoord plegen:P

Link to comment
Delen op andere websites

Die soort van open plek is de Grand Easton Terminal Intersection. Hier komen 6 verschillende lijnen samen, er leven hier inderdaad tamelijk veel zwervers, zo'n 2 groepjes. Daarbij is Ratman tamelijk 'Fake'.

PS, je bumpt hier eigenlijk een topic van een maand, pas hier mee op, toch als je geen waarde hebt toe te voegen of een vraag over hetzelfde onderwerp hebt ;) . [Tip]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

jongens ratman bestaat niet. ik ben ongeveer 2/3 uur naar hem wezen zoeken. maar niks gevonden.

ik zal het zeker nog een keer proberen. wat ik niet begrijp de een zecht dat hij en manrat is?

en de andere zecht dat hij een zwerver is en die zegt i am the ratman. nu geloof ik er geen bal meer van,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...