Jump to content

Norton[Nostalgie]

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

nog maar net op de legale weg en het zit er weer tegen(op de illigale weg => nooit problemen). Net Norton 2010 gekocht, cdtje erin, Norton geinstald, maar activeren wil niet lukken. Hij kan geen contact maken met de server van Symantec. Enig idee? En nee, Norton bereiken via chatsessie wil niet lukken:

http://www.symantec.com/nl/nl/norton/support/productdetail/contact_ts.jsp?pvid=nis_2010

Blijkbaar telt woensdag niet mee in 'maandag tot en met vrijdag'. Bellen doe ik niet, want dat kost dan nog eens extra geld(niet dat ik gierig ben, het product moet gewoon doen).

Iemand een idee?

Groetjes,

Brecht

Geplaatst:

Ook op de legale weg zijn goede gratis alternatieven te krijgen, kijk eens naar Microsoft Security Essentials, Avast, Avira en AVG, allemaal gratis versies en prima werkend.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

nog maar net op de legale weg en het zit er weer tegen(op de illigale weg => nooit problemen). Net Norton 2010 gekocht, cdtje erin, Norton geinstald, maar activeren wil niet lukken. Hij kan geen contact maken met de server van Symantec. Enig idee? En nee, Norton bereiken via chatsessie wil niet lukken:

http://www.symantec.com/nl/nl/norton/support/productdetail/contact_ts.jsp?pvid=nis_2010

Blijkbaar telt woensdag niet mee in 'maandag tot en met vrijdag'. Bellen doe ik niet, want dat kost dan nog eens extra geld(niet dat ik gierig ben, het product moet gewoon doen).

Iemand een idee?

Groetjes,

Brecht

1: E-mail versturen met een neutrale toon

Indien geen/nutteloze reactie:

2: E-mail sturen met boze toon

3: E-mail sturen met DDoS/server hack dreiging

4: Download iets wat wel werkt, koop een botnet en gaan met die banaan.

>>> Door Thundercover: Ik bereid me vast voor op topics over het opzetten van een botnet. :7<<<

Lol challenger.png

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ook op de legale weg zijn goede gratis alternatieven te krijgen, kijk eens naar Microsoft Security Essentials, Avast, Avira en AVG, allemaal gratis versies en prima werkend.

AVG is bucht die m'n pc al eens gemold heeft en Avast zit de hele tijd te kutten dat een of ander bestand een virus is(wat het dus niet is), sinds ik Avast heb gehad kan ik niet meer op een normale manier een .srt bestand openen en moet ik manueel Subtitle Tool openen en het .srt bestand erin slepen. Nou, bedankt Avast! En nee, ik kan Subtitle Tool niet meer instellen als programma om .srt's mee te openen. AVG ziet bijna elke .exe aan als trojan horse, kostte me 50 euro aan herstellingskosten voor de schade die het had aangericht, een deftige virusscanner 25 euro. Op z'n Saws; 'Make your choice." Ik hoef geen nieuwe virusscanner, ik heb betaald en wil nu gewoon hem activeren.

Geplaatst:

Ja of je maakt Uitzonderingen bij AVG waardoor hij de bestanden niet ziet als virussen...

Werkt ook niet feilloos. AVG zag mijn steam bestanden, including alle steam spellen als een virus, waardoor ik niet eens meer MW2 kon opstarten. Een boel .exe's aan de ignore list toegevoegd, maar MW2 bleef crashen door AVG die zich moeide. Ik heb 'm er uiteindelijk ook gewoon afgeworpen.

Geplaatst:

Ik heb NOD32 en die werkt gewoon perfect.

Blokkeerd geen steam enz.

Blokkeerd de virussen uiteraard wel xD

Geplaatst:

Zullen we het bij het probleem van MegaPilot houden? Voor discussies over virusscanners zijn er al genoeg andere topics, zoals deze. :)

@ MegaPilot: Een mail sturen lijkt mij ook de beste oplossing op dit moment als je niet wilt bellen.

Geplaatst:

Zullen we het bij het probleem van MegaPilot houden? Voor discussies over virusscanners zijn er al genoeg andere topics, zoals deze. :)

@ MegaPilot: Een mail sturen lijkt mij ook de beste oplossing op dit moment als je niet wilt bellen.

Ik heb geen tijd om te wachten tot die chat open is en tot wanneer ik eindelijk iemand in de chat heb. Heeft er iemand een Norton emailadres(geen Engels aub, ik klaag liever in het nederlands)?

Geplaatst:

Zelf enige moeite ondernemen is geen overbodige luxe in deze hoor, MP. Snijd je moeder je hamburgertje ook nog ik stukjes?

In ieder geval is er geen e-mail adres, dat heb ik al even voor je opgezocht. Je kan dus kiezen tussen bellen en chatten. Als je geen van beide wilt, heb je simpelweg pech, want ze hebben geen mail adres. Erg onprofessioneel overigens, maar daar kunnen wij vrij weinig aan doen.

Geplaatst:

ik kan hwet me niet voorstellen dat ze geen mailadres hebben, dat heeft waarschijnlijk een reden maar die zou ik niet weten.

Wat ik je adviseer is te chatten of gewoon te bellen naar norton, daar kunnen ze je vast verder helpen, mochten ze geen hulp willen bieden of het niet kunnen bieden(kan maarzo :puh:) dan zul je verdere acties kunnen ondernemen.

Geplaatst: (bewerkt)

Een werkman van Symantec heeft een uurtje m'n PC overgenomen via internet en het probleem opgelost. :) Problem solved!

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...