MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 (bewerkt) Hai, Firefox loopt steeds vast na ongeveer 10 seconden aan te hebben gestaan, herinstalleren heeft niet geholpen. Iemand een oplossing? Groetjes, Brecht Bewerkt: 20 januari 2010 door MegaPilot Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Kun je wat meer vertellen, wanneer dit is ontstaan? Heb je toen een add-on geïnstalleerd misschien? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Kun je wat meer vertellen, wanneer dit is ontstaan? Heb je toen een add-on geïnstalleerd misschien? Net als hoe het bij een kind gaat; vanzelf. En nee, ik heb geen add-on geïnstalleerd. Reageren
TomFurga Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Heb je, voordat je ging herinstalleren, wel eerst alle resten van Firefox handmatig verwijderd onder gebruiker-> gebruikersnaam-> AppData-> Roaming-> Mozilla? Als die na deïnstallatie blijven staan, grijpt de nieuwe installatie daar wellicht op terug met dezelfde storing. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 (bewerkt) M'n PC laten aanstaan om een James Bond film te downloaden en terwijl naar de voetbaltraining gaan heeft het probleem verholpen. Bewerkt: 20 januari 2010 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 WAT HET PROBLEEM IS/WAS Firefox opende een link die door Norton ingeven werd en liep dus vast(nu heb ik dit weer voor). Nu blijft hij weer vastlopen. Serieus, ik ben het rotprogramma genaamd Norton kotsbeu.. Reageren
RJV92 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik heb hier ook last van. Na ongeveer tien seconden valt FireFox uit. Echt heel irritant. Kan iemand me helpen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Contact opnemen met Norton? Je hebt al vaker problemen gehad met Norton en volgens mij heb je de eerdere problemen ook kunnen verhelpen met de hulp van Symantec, dus het is het proberen waard. Druk anders eens op "nieuwe sessie" i.p.v. "sessie herstellen". Reageren
RJV92 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Contact opnemen met Norton? Je hebt al vaker problemen gehad met Norton en volgens mij heb je de eerdere problemen ook kunnen verhelpen met de hulp van Symantec, dus het is het proberen waard. Druk anders eens op "nieuwe sessie" i.p.v. "sessie herstellen". Ik krijg hier de kans niet eens voor, zo snel valt hij uit. Heel irritant, nu moet ik Internet Explorer gebruiken en als ik iets irritant vind.. Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Als het probleem door Norton wordt veroorzaakt, zou ik die deïnstalleren en een ander antivirusprogramma gebruiken, zelf heb ik inmiddels goede ervaringen met Microsoft Security Essentials op Windows 7. Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Heb je toevallig een add-on van Norton in je FireFox balk? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Heb je toevallig een add-on van Norton in je FireFox balk? Neen. Het probleem is opgelost(wat betreft Firefox dan). Als Norton wat wil openen in Firefox, dan loopt Firefox steeds vast. En dat doet ie alleen wanneer hij wil activeren(Norton). Bewerkt: 23 januari 2010 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.