MasterValentino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Heb eve een vraagje. Ik heb perongelik mijn spanish text file verwijderd :blink: voor de nl mod. maar ik zou graag de oude orginelen spanish text bestand weer terug hebben. zouden jullie die ook op de site kunnen zetten??? B) Valentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ja ik heb hem eigenlijk ook nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik zet em zo snel mogelijk op de website. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Heb eve een vraagje. Ik heb perongelik mijn spanish text file verwijderd :blink: voor de nl mod. maar ik zou graag de oude orginelen spanish text bestand weer terug hebben. zouden jullie die ook op de site kunnen zetten??? B) Valentino ???????? (ik heb gta san andreas op de ps2) maar daar gaat het niet om. die nl versie van gta san andreas op de pc is die het zelfde als deze ?????? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Ik zou het niet weten... Dit is voor mij de eerste GTA voor de Pc "GTA SA" andere heb ik wel GTA 3 en Vice City maar voor Xbox... Valentino Bewerkt: 16 juni 2005 door MasterValentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ik zou het niet weten...Dit is voor mij de eerste GTA voor de Pc "GTA SA" andere heb ik wel GTA 3 en Vice City maar voor Xbox... Valentino en welke is mooier die voor de pc of voor de xbx geef gewoon een vergelijkling niet kijken naar de textures maar welke game console is krachtiger pc of xbox :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Dan kies ik Pc. De nieuwe XBox schijnt ook snel te gaan woorde met zij 3,2 Ghz prosesor. Bewerkt: 17 juni 2005 door MasterValentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Heb eve een vraagje. Ik heb perongelik mijn spanish text file verwijderd :blink: voor de nl mod. maar ik zou graag de oude orginelen spanish text bestand weer terug hebben. zouden jullie die ook op de site kunnen zetten??? B) Valentino ???????? (ik heb gta san andreas op de ps2) maar daar gaat het niet om. die nl versie van gta san andreas op de pc is die het zelfde als deze ?????? <_< is dat niet voor GTA:VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Nee Het bestandje spanish text file die ik zoek is van GTA:SA. Je kunt hem hier niet meer downloaden De NL Mod "GTAgames.nl" Valentino Bewerkt: 17 juni 2005 door MasterValentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 De NL mod is volgens mij voor Vice City, maar hier heb je de Spanish Text File voor SA: Stuur me een PM met je e-mail. Ik weet niet waar ik hem moet uploaden, ik stuur hem dan via MSN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.