Jump to content

Infernus


The Brasco

Recommended Posts

Is de Infernus op meer plekken verkrijgbaar dan alleen met Stevie's car theft missies of na de missies van Bernie?

Ik had namelijk die mooie gele, toen deed ik er een missie mee met een random character en nu is hij weg :(...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet op een vaste vindplaats (Snapmap van de locatie Stevie's Car Theft)

Je kan hem ook gewoon tegen komen als je zelf in een Infernus rijd.(Meestal rondt Star Junction)

De Infernus die je van Bernie kreeg is eenmalig dus maar één keer te krijgen.

Je kan ook de Infernus van Stevie pakken en rond Star Junction gaan rijden.

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Je zal hem ook heelm makkelijk kunnen tegenkomen in Westminster, een district dat er wat industrieel uitziet maar een uitgaansbuurt huishoudt. NRG-900(RR) en de Coquette geven je de meeste kans, de RR versie sneller dna de F-versie...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou heb gedaan wat jullie adviseerden, heb denk totaal anderhalf uur rondgereden in die gebieden (Star Junction, The Exchange en Westminster) met de 4 verschillende voertuigen, maar ben hem nog steeds niet tegengekomen, enige andere tips misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Pak gewoon de Infernus van Stevie Car Theft en rij naar het gebied wat hier boven vermeld is(Star Junction, The Exchange en Westminster) Als het goed is hoef je daar geen eens naar toe als je in de Infernus van Stevie zit, je zal hem denk ik meteen tegenkomen met een ped erin.

Als je TBoGT hebt zal je hem vaak tegen komen in Star Junction, The Exchange en Westminster ;)

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Pak gewoon de Infernus van Stevie Car Theft en rij naar het gebied wat hier boven vermeld is(Star Junction, The Exchange en Westminster) Als het goed is hoef je daar geen eens naar toe als je in de Infernus van Stevie zit, je zal hem denk ik meteen tegenkomen met een ped erin.

Als je TBoGT hebt zal je hem vaak tegen komen in Star Junction, The Exchange en Westminster ;)

:)

Ik ga dit wel proberen dan idd. Maar dan raak ik die Infernus van Stevie's car theft kwijt lijkt mij, als ik die Infernus die ik van een ped steel naar mijn safehouse rijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik altijd succes had was San Quentin Avenue in Bohan. Als ik dan vanaf Algonquin over de Northwood Heights Bridge ging en dan rechtsaf sloeg, spawnde in die straat alleen maar het voertuig waar ik op dat moment mee onderweg was naar Stevie's garage. Elke keer was het raak, dus... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik altijd succes had was San Quentin Avenue in Bohan. Als ik dan vanaf Algonquin over de Northwood Heights Bridge ging en dan rechtsaf sloeg, spawnde in die straat alleen maar het voertuig waar ik op dat moment mee onderweg was naar Stevie's garage. Elke keer was het raak, dus... :Y

Oke :).

Maar wat ik dus bedoel is: ik heb die infernus missie voor Stevie nog niet gedaan.

Stel ik heb die Infernus voor Stevie gevonden, rij er in rond tot ik een andere zie en ik stap uit die van Stevie en jat die andere, waarmee ik dan naar mijn Safehouse rijd. Is het dan later nog wel mogelijk om die Infernus voor Stevie te jatten of is die dan gewoon weg?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik dus bedoel is: ik heb die infernus missie voor Stevie nog niet gedaan.

Stel ik heb die Infernus voor Stevie gevonden, rij er in rond tot ik een andere zie en ik stap uit die van Stevie en jat die andere, waarmee ik dan naar mijn Safehouse rijd. Is het dan later nog wel mogelijk om die Infernus voor Stevie te jatten of is die dan gewoon weg?

Die staat gewoon weer op dezelfde plek als waar ie eerst ook stond, no problemo ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik altijd succes had was San Quentin Avenue in Bohan. Als ik dan vanaf Algonquin over de Northwood Heights Bridge ging en dan rechtsaf sloeg, spawnde in die straat alleen maar het voertuig waar ik op dat moment mee onderweg was naar Stevie's garage. Elke keer was het raak, dus... :Y

Het is bekend dat daar een kloonvoertuig staat, dit is de manier om te weten of je in een OTO rijd.

The Brasco, de Infernus spwant inderdaad opnieuw terug, het zou maar spijtig zijn dat je niet verder zou kunnen omdat je hem op je parkeerplaats hebt staan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...