Jacky-2007 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Dat ligt eraan. Het "haperen" zal ontstaan zodra er voor het spelen echt "gewerkt" moet worden door je PC. Dat wil zeggen, wanneer er niet alleen een rustig straatje met pedestrians is ingeladen, maar wel zodra je je pistool trekt en begint te schieten en een gevecht met de LCPD aan gaat. En dat is nu juist wel waarom je IV wil spelen, is het niet? Ik verhuis je topic even naar het IV: Technische Problemen forum voor je, aangezien je van simpele vraag nu naar een "probleem" bent gegaan. Je hebt Flitskikkers Infotool gedownload, je zou eens naar de adviseur kunnen gaan, en dan het advies exporteren (knop linksonder het advies) in BBcode en posten? Dan kunnen de pro's even er naar kijken voor je. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 (bewerkt) Adviesniveau: Grand Theft Auto IV - Minimal [table=header]Onderdeel |Huidig |Eis |Voldoet Processor|AMD Athlon X2 Processor|AMD Athlon 64 X2 Processor|NEE Kloksnelheid (MHz)|1596 (2394)|2400 (3840)|NEE Geheugen (MB)|3071|1024|JA Totale hardeschijfruimte (GB)|465,47||JA Vrije hardeschijfruimte (GB)|425,77|16|JA Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB)|106,89|1|JA Videokaart|NVIDIA GeForce 8300 GS|NVIDIA GeForce 7900|NEE Videogeheugen (MB)|512|256|JA Horizontale beeldschermresolutie (pixels)|1280|800|JA Verticale beeldschermresolutie (pixels)|1024|600|JA Bitsdiepte|32|32|JA Vernieuwingsfrequentie (Hz)|60|56|JA DirectX|11.0|9.0c|JA Besturingssysteem|Windows 7 Home Premium|Windows XP|JA Service Pack|Geen||JA [/table] Advies: - De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord. - De videokaart is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe videokaart. - De processor heeft een te lage kloksnelheid. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord. Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig. Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133) ok hier is het Bewerkt: 21 januari 2010 door marijnajax12 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Dat laat dus zien dat jou CPU en jou videokaart te slecht zijn voor IV. Reageren
bunny97. Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Bij mij loopt ie niet meer vast, maar de auto's gaan uitzichzelf rijden en het beeld schud verschrikkelijk Ik heb ook windows 7, maar misschien doet hij het wel bij jouw. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Bij mij loopt ie niet meer vast, maar de auto's gaan uitzichzelf rijden en het beeld schud verschrikkelijk Ik heb ook windows 7, maar misschien doet hij het wel bij jouw. Daar is een goede oplossing voor: koop het spel origineel. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Maar het spel doet het dus echt niet, zelfs niet een beetje haperend?? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Maar het spel doet het dus echt niet, zelfs niet een beetje haperend?? Haperend en op het laagst zal hij het doen, ja. Maar daarvoor hoef je hem niet te kopen/downloaden, dat is het toch niet waard. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 ok bedankt voor de hulp Reageren
vincent232 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 hoi kan iemand mij helpen ik heb voor de vakantsie een acer 7730 met windows7 gekocht en de oficele GTA4 ik heb alles genistaleerd en ge update als ik de misie moet doen dat ik andere kleren moet kopen gaat hij raar doen wit beeld en dan sluit hij of met het bericht GTA4 WERKT NIET MEER kan iemand mij helpen a.u.b Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 kijk, als je nederlands zou typen zouden we je kunnen helpen, ik zuig met begrijpend lezen dus ik heb regelmatig al moeite met posts juist te begrijpen, met zulke zinsopbouw begrijp ik er dus helemaal niks van. Als je gewone spelling en interpuncie gebruikt kan ik het wel begrijpen en vrijwel zeker weten hulp bieden. Reageren
marienusje Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 IK heb windows 7 met GTA IV erop.. hij doet het gewoon net als normaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.