Jump to content

GTA 4 op windows 7


Nouveau_Riche

Recommended Posts

Dat ligt eraan. Het "haperen" zal ontstaan zodra er voor het spelen echt "gewerkt" moet worden door je PC. Dat wil zeggen, wanneer er niet alleen een rustig straatje met pedestrians is ingeladen, maar wel zodra je je pistool trekt en begint te schieten en een gevecht met de LCPD aan gaat. En dat is nu juist wel waarom je IV wil spelen, is het niet?

Ik verhuis je topic even naar het IV: Technische Problemen forum voor je, aangezien je van simpele vraag nu naar een "probleem" bent gegaan.

Je hebt Flitskikkers Infotool gedownload, je zou eens naar de adviseur kunnen gaan, en dan het advies exporteren (knop linksonder het advies) in BBcode en posten? Dan kunnen de pro's even er naar kijken voor je. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Adviesniveau: Grand Theft Auto IV - Minimal

[table=header]Onderdeel |Huidig |Eis |Voldoet

notok.gif Processor|AMD Athlon X2 Processor|AMD Athlon 64 X2 Processor|NEE

notok.gif Kloksnelheid (MHz)|1596 (2394)|2400 (3840)|NEE

ok.gif Geheugen (MB)|3071|1024|JA

ok.gif Totale hardeschijfruimte (GB)|465,47||JA

ok.gif Vrije hardeschijfruimte (GB)|425,77|16|JA

ok.gif Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB)|106,89|1|JA

notok.gif Videokaart|NVIDIA GeForce 8300 GS|NVIDIA GeForce 7900|NEE

ok.gif Videogeheugen (MB)|512|256|JA

ok.gif Horizontale beeldschermresolutie (pixels)|1280|800|JA

ok.gif Verticale beeldschermresolutie (pixels)|1024|600|JA

ok.gif Bitsdiepte|32|32|JA

ok.gif Vernieuwingsfrequentie (Hz)|60|56|JA

ok.gif DirectX|11.0|9.0c|JA

ok.gif Besturingssysteem|Windows 7 Home Premium|Windows XP|JA

ok.gif Service Pack|Geen||JA [/table]

Advies:

- De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord.

- De videokaart is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe videokaart.

- De processor heeft een te lage kloksnelheid. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord.

Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig.

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133)

ok hier is het

Bewerkt: door marijnajax12
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij loopt ie niet meer vast, maar de auto's gaan uitzichzelf rijden en het beeld schud verschrikkelijk duh.gif

Ik heb ook windows 7, maar misschien doet hij het wel bij jouw.

Daar is een goede oplossing voor: koop het spel origineel.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi kan iemand mij helpen ik heb voor de vakantsie een acer 7730 met windows7 gekocht en de oficele GTA4 ik heb alles genistaleerd en ge update als ik de misie moet doen dat ik andere kleren moet kopen gaat hij raar doen wit beeld en dan sluit hij of met het bericht GTA4 WERKT NIET MEER

kan iemand mij helpen a.u.b

Link to comment
Delen op andere websites

kijk, als je nederlands zou typen zouden we je kunnen helpen, ik zuig met begrijpend lezen dus ik heb regelmatig al moeite met posts juist te begrijpen, met zulke zinsopbouw begrijp ik er dus helemaal niks van. Als je gewone spelling en interpuncie gebruikt kan ik het wel begrijpen en vrijwel zeker weten hulp bieden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...