Hayte Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 bloc party editors yeah yeah yeahs Die eerste twee zijn inderdaad wel goed. Maar dat van mij verandert iedere week wel eigenlijk. Deze week zal ik vaak naar The Big Pink luisteren, vorige week (en de week daarvoor eigenlijk ook) Massive Attack, en de komende week/weken zal het wel Gorillaz zijn. Maar ik denk dat The Chemical Brothers of The Prodigy m'n all time favorite zijn. Reageren
GYZIE Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Cradle of Filth Hun muziek is gewoon uniek, die vocals zijn uniek en hun teksten zijn echt mooi geschreven. Een nadeel ze zijn echt slecht live, in de studio is veel aan de nummers toegevoegd waardoor ze live niet meer mooi speelbaar zijn en de vocals zijn volgens mij ook op sommige momenten lager of zuiverde gemaakt. Erg jammer maar het blijft mijn favoriete band. Reageren
1974 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Alstublieft . Kick Axe N.R.G TNT Metallica KING KOBRA Kodomo Band AC/DC Brunette Savage steel Iron Maiden Megadeth Black Sabbath loudness Venom Steel Fury Amulance Disturbed Fear Factory Motorhead M.a.r.s Hellhammer Kix Led Zeppelin Pink Floyd Def Leppard Guns'n Roses KUBLAI KHAN HELLION Reageren
Flokkert Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 2pac snoop dogg keizer ice cube Reageren
viccie211 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) Family force 5 voor de mensen die dit niet kennen(waarschijnlijk heel wat) Bewerkt: 19 maart 2010 door viccie211 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) Linkin Park en Daft Punk, maar die kennen veel mensen vast niet. (Stronger, een nummer van Kanye West, is eigenlijk van hun) Je kan ook hierbij artiesten doen. Bewerkt: 19 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Vice-King Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 oude engelse punkbands vind ik wel mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.