Jump to content

Stevies Car Theft ?!


little-willy

Recommended Posts

Ik heb de storyline nu uitgespeelt. ( + Assasinations en Drug Delivery ) Maar ik weet niet hoe je Stevies Car Theft begint. Ik heb

op walktrough gelezen dat het speelbaar word na een missie. Maar er is geen waypoint ofzo of een ''job'' keuze in je telefoon.

Moet je Brucie's Exotic Exports daar eerst voor volbracht hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet Brucie's Exotic Export hebben voltooid, No. 01 voor Brucie en Smackdown hebben voltooid.

Hierna zal je een SMS'je krijgen van Stevie, kijk eens in je inbox(gsm). :)

Edit: Bedankt Hannes... :7

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet Brucie's Exoic Export hebben voltooid, No. 01 voor Brucie en Smackdown.

Hierna zal je een SMS'je krijgen van Stevie, kijk eens in je inbox(gsm). :)

Oke, duidelijk. Bedankt.

Zit er verder nog een 'Beloning' aan het voltooien van de Assasinations missies ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet Brucie's Exoic Export hebben voltooid, No. 01 voor Brucie en Smackdown.

Hierna zal je een SMS'je krijgen van Stevie, kijk eens in je inbox(gsm). :)

De Exotic Exports van Brucie moet je niet hebben voltooid voor Stevie's Car Thefts. Enkel de missie No. 1 en Smackdown. Meer info op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de storyline nu uitgespeelt. Maar ik weet niet hoe je Stevies Car Theft begint. Ik heb op walktrough gelezen dat het speelbaar word na een missie. Maar er is geen waypoint ofzo of een ''job'' keuze in je telefoon.

In principe is bij jou Stevie's Car Theft al begonnen zonder dat jij daar erg in hebt gehad. Jij hebt namelijk al een SMS met foto van Stevie gehad met je eerste opdracht. Zoek in je telefoon tussen de SMS-jes (Messages) naar een SMS van Stevie en je weet welk voertuig je moet ophalen en afleveren. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik weet niet hoe je Stevies Car Theft begint. Ik heb

op walktrough gelezen dat het speelbaar word na een missie. Maar er is geen waypoint ofzo of een ''job'' keuze in je telefoon.

In principe is bij jou Stevie's Car Theft al begonnen zonder dat jij daar erg in hebt gehad. Jij hebt namelijk al een SMS met foto van Stevie gehad met je eerste opdracht. Zoek in je telefoon tussen de SMS-jes naar een SMS van Stevie en je weet welk voertuig je moet ophalen en afleveren. Succes ^_^

Dus als je de eerste foto pick up heb volbracht krijg je automatisch de volgende per sms ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je de eerste foto pick up heb volbracht krijg je automatisch de volgende per sms ?

Het duurt ongeveer 6 uren ingame voordat je de volgende SMS krijgt => saven :) .

Oke, Danku allen :puh:

Verder geen vragen meer over ?

Topic closed ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het sluiten van topics is ter beoordeling van de moderators, daar hoef jij je niet druk om te maken; niet om vragen. Verder raad ik je aan om eerst op WikiGTA te kijken voordat je weer vragen hebt. Alle antwoorden op de vragen die je in dit topic hebt gesteld is daar namelijk al lang en breed uitgelegd.

Nog een tip: in plaats van te saven na het wegbrengen van een voertuig voor Stevie kan je ook de AutoSafe functie in je spel aanzetten. Dan wordt je spel automatisch bewaard na het afleveren van een voertuig in de garage van Stevie. Daarna heb je 6 uur de tijd om wat anders te gaan doen, zoals andere sub-missies en/of collectables. Je krijgt vanzelf wel bericht van Stevie als hij weer een klusje voor je heeft. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het sluiten van topics is ter beoordeling van de moderators, daar hoef jij je niet druk om te maken; niet om vragen. Verder raad ik je aan om eerst op WikiGTA te kijken voordat je weer vragen hebt. Alle antwoorden op de vragen die je in dit topic hebt gesteld is daar namelijk al lang en breed uitgelegd.

Nog een tip: in plaats van te saven na het wegbrengen van een voertuig voor Stevie kan je ook de AutoSafe functie in je spel aanzetten. Dan wordt je spel automatisch bewaard na het afleveren van een voertuig in de garage van Stevie. Daarna heb je 6 uur de tijd om wat anders te gaan doen, zoals andere sub-missies en/of collectables. Je krijgt vanzelf wel bericht van Stevie als hij weer een klusje voor je heeft. ^_^

Bedankt voor de tip!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...