Jump to content

Games for Windows Live


kevin schilder

Recommended Posts

:cya: ik heb een probleem met GfWL, 'k heb het zojuist gedownload samen met Rockstar social club ('k heb GTA IV trouwens nog niet), maar toen ik iets op GfWL wou downloaden stond er dat ik boven de 18 moest zijn.

Omdat de opgegeven leeftijd van deze account 22 jaar is weet ik niet wat ik moet doen.

(Kan ik trouwens met deze vreemde 'leeftijd' nog wel GTA IV installeren en downloaden) :?:cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: ik heb een probleem met GfWL, 'k heb het zojuist gedownload samen met Rockstar social club ('k heb GTA IV trouwens nog niet), maar toen ik iets op GfWL wou downloaden stond er dat ik boven de 18 moest zijn.

Omdat de opgegeven leeftijd van deze account 22 jaar is weet ik niet wat ik moet doen.

(Kan ik trouwens met deze vreemde 'leeftijd' nog wel GTA IV installeren en downloaden) :?:cya: .

Dus als ik je goed begrijp download je GTA IV?

Dan mogen we jou niet verder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: ik heb een probleem met GfWL, 'k heb het zojuist gedownload samen met Rockstar social club ('k heb GTA IV trouwens nog niet), maar toen ik iets op GfWL wou downloaden stond er dat ik boven de 18 moest zijn.

Omdat de opgegeven leeftijd van deze account 22 jaar is weet ik niet wat ik moet doen.

(Kan ik trouwens met deze vreemde 'leeftijd' nog wel GTA IV installeren en downloaden) :?:cya: .

Als de opgegeven leeftijd 22 jaar is is er tog niks mis?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik je goed begrijp download je GTA IV?

Dan mogen we jou niet verder helpen.

Ik bedoel GTA IV installeren, en dat ze dan niet zeggen ''sorry u moet 18 jaar zijn om dit spel te kunnen spelen'' en dat soort andere Jack Thompson gezeur :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar net wat je bedoeld met 'als mod spelen'.

Iemand erop wijzen dat hij niet mag dubbelposten mag denk ik wel hoor.

Net zo goed als zeggen dat we ontopic moeten gaan, wat eigenlijk ook een beetje modjes-achtig is.

Trouwens, cuban gangster bedoelde niet jou maar dji-unit denk ik zo...

Anyways,

Volgens mij meld je je bij windows live aan met een eigen mail-account, zoals je hotmail- of live-account bij de meesten. Toen je die hebt aangemaakt, heb je waarschijnlijk ook een leeftijd ingevuld. Kan dit geen problemen opleveren, als die (nog) te laag is ingesteld? Ik heb namelijk wel meer problemen gehad aangaande geboortedatum bij windows live... Ze doen een beetje veel dubbelop volgens mij, en het overzicht is dan weg.

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar net wat je bedoeld met 'als mod spelen'.

Iemand erop wijzen dat hij niet mag dubbelposten mag denk ik wel hoor.

Net zo goed als zeggen dat we ontopic moeten gaan, wat eigenlijk ook een beetje modjes-achtig is.

Trouwens, cuban gangster bedoelde niet jou maar dji-unit denk ik zo...

Anyways,

Volgens mij meld je je bij windows live aan met een eigen mail-account, zoals je hotmail- of live-account bij de meesten. Toen je die hebt aangemaakt, heb je waarschijnlijk ook een leeftijd ingevuld. Kan dit geen problemen opleveren, als die (nog) te laag is ingesteld? Ik heb namelijk wel meer problemen gehad aangaande geboortedatum bij windows live... Ze doen een beetje veel dubbelop volgens mij, en het overzicht is dan weg.

JA oke dat begrijp ik wel maar kan ik dan gewoon nog steeds GTA IV installeren en aanmelden met deze account of komt er dan Jack Thompson blablabla je moet 18+ zijn gezeur.

Ik begrijp dat sommige mensen ook wel denken van maak een nieuwe account aan maar dat gaat niet zo gemakkelijk omdat ik al heel veel hotmail accounts heb en dus geen goede onthoudbare namen meer kan bedenken. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon eenzelfde naam als je nu hebt, met een cijfer erachter XD

Ja, zo gemakkelijk gaat dat niet wat dan gooi ik de passwords weer door elkaar en als je dan het vakje: ''forgot my password'' aanvinkt krijg je last van het zogehete van het kastje naar de muur systeem :-( .

(niet vervelend ofzo maar kan iemand gewoon de vraag beantwoorden) :bier::sigaar:

PPS: Weet iemand misschien hoe duur GTA IV voor de PC is, ik wil graag online spelen :eten::eten::eten: .

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...