grandtheftauto... Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 hi op neoextreme kan je coderen. opeens is de site weg. waar kan ik nu nog coderen? ik kan het op Google en MSN niet vinden. weet iemand een link daarvoor? Reageren
PinkDevil Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Meer uitleg graag ik snap er niks van.... Reageren
Casss Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 hi op neoextreme kan je coderen. opeens is de site weg. waar kan ik nu nog coderen? ik kan het op Google en MSN niet vinden. weet iemand een link daarvoor? Je uitleg is erg onduidelijk, de meeste mensen waaronder ik kunnen je niet helpen als ze niet weten waarvoor ze je moeten helpen. Reageren
Ophion Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Met een beetje googlen begrijp je het verhaal wel. Neoxtreme is een website waar je een image in een html code kan laten zetten. @Rockline: De website heeft als ik het goed zie wat probleempjes, en ze zijn er mee bezig om het op te lossen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.