Jump to content

Eddie Low in TLatD


Th3_DeaTH_9

Recommended Posts

Hallo Iedereen ik ben nieuw op dit forum.

In ieder geval, ik heb een vraag waar kan ik Eddie Low vinden in TLatD?

op WIKIGTA staat hij bij de personages, maar waar zit hij?

http://nl.wikigta.org/wiki/Personages_(GTA_IV_The_Lost_and_Damned)

Alvast bedankt.

Heb je de storyline al uitgespeeldt?

Misschien komt hij wel voor in de storyline! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb TLaD voor 100% uitgespeeld maar ik heb geen Eddie Low gezien....

Misschien een foutje ?

Of hij is één keer in het spel vermeld?

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

De personage Eddie Low is een Random Character in The Lost and Damned. Als ik me niet vergis tref je hem s'nachts in Berchem, Alderney, vlakbij het TW@T café.

De Random Character-pagina's van WIKI (TLAD en TBOGT) zijn nog niet klaar, vandaar dat die informatie er niet onder staat.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jacky-2007: Ben je niet in de war met de originele versie van GTA:IV? Daar kom je hem tegen in Lochowski Avenue, Alderney City bij de 1e ontmoeting. Bij de 2e ontmoeting loop je hem in Berchem tegen het lijf. Ik kan het ook goed mis hebben maar aangezien ik in TLAD nergens Eddie Low ben tegengekomen kan ik me ook niet voorstellen dat hij er daadwerkelijk in zit.

Kijk anders even op WikiGTA. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jacky-2007 Eddie Low staat in WIKI bij de personages uit TLAD, maar onder zijn plaatje staat dan dat ie alleen voorkomt in GTA IV. Mijns inziens moet ie dus van die pagina af. De enige keren dat je zijn naam tegen kan komen is als je het nieuws volgt (Liberty Tree), en blijkt dat hij dood is.

@ Cuban Gangster Nooit geweten dat dat kon. Ik schoot hem gewoon dood voordat hij op z'n motor sprong omdat me dat een achtervolging zou besparen. Wat is de snelste manier om hem wel te laten leven?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem wilt laten leven moet je hem gewoon volgen tot in het gebouw... geen snellere manier.

Net zoals je zegt zit Eddie Low niet in TLaD, alleen maar in de Libertry Tree.

Nou ja, jammer. :{

toch bedankt ^_^

In ieder geval :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Vragen om slotjes is uit den boze. ;) Het mag wel, maar dan alleen via PM aan een moderator of admin.

Mijn excuses door de door mij ontstane verwarring, inderdaad Eddie Low zit niet in TLAD. (What was I thinking?)

Op verzoek van TS, topic gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...