Emaitroy Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 (bewerkt) Ha mensen ik had laatst een mooie stock van een paar houten planken gevonden, en die heb ik gebruikt om dit te maken. Ik wil wel 'ns weten wat jullie er van vinden. Cheers. Ik heb nu een V2 gemaakt je ziet niet veel verschil, maar wat ik heb gedaan is de spleten tussen de houten planken echter laten lijken. als er nog wat op aan te merken is hoor ik dat heel graag . Bewerkt: 27 januari 2010 door Emaitroy Reageren
7ulian Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ik moest twee keer kijken, dit heb je echt wel mooi gedaan! De compositie is goed, en de afwerking is prima. Misschien kan je zoiets in het echt maken, met een frees en wat lak. 8 / 10 Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Hijs mooi gemaakt, maar als ik echt wil mierenneuken was het misschien mooier geweest dat je de zwarte stukken tussen de planken ook echt zwart had gehouden, inplaats van de andere afbeelding eroverheen te laten lopen Toch verdient dit wel een 7/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik vind deze erg mooi, het lijkt net alsof het er altijd al gestaan heeft. Ik hoop nog meer van dit soort werkjes van jou te zien. 7.5/10 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Heel erg mooi, lijkt net echt 9/10 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 (bewerkt) Hijs mooi gemaakt, maar als ik echt wil mierenneuken was het misschien mooier geweest dat je de zwarte stukken tussen de planken ook echt zwart had gehouden, inplaats van de andere afbeelding eroverheen te laten lopen Toch verdient dit wel een 7/10 Ja het klopt dat bij de zwarte delen daar soms dingen door heen lopen, dat was niet de bedoeling. Ik zal hier binnenkort even naar kijken en dan komt er wel 'n keer 'n V2 op te staan . maar bedankt voor de tip Bewerkt: 21 januari 2010 door Emaitroy Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 sorry voor de dubbelpost maar de V2 staat erop zie 1e post Reageren
Remcconen Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Verwijderd van Photobucket? :O Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Verwijderd van Photobucket? :O hij doet 't weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.