Jump to content

Music is the power

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ha mensen ik had laatst een mooie stock van een paar houten planken gevonden, en die heb ik gebruikt om dit te maken. Ik wil wel 'ns weten wat jullie er van vinden.

Cheers.

Ik heb nu een V2 gemaakt je ziet niet veel verschil, maar wat ik heb gedaan is de spleten tussen de houten planken echter laten lijken. als er nog wat op aan te merken is hoor ik dat heel graag :D .

Bewerkt: door Emaitroy
Geplaatst:

Ik moest twee keer kijken, dit heb je echt wel mooi gedaan! De compositie is goed, en de afwerking is prima. :Y

Misschien kan je zoiets in het echt maken, met een frees en wat lak. :bonk:

8 / 10

Geplaatst:

Hijs mooi gemaakt, maar als ik echt wil mierenneuken was het misschien mooier geweest dat je de zwarte stukken tussen de planken ook echt zwart had gehouden, inplaats van de andere afbeelding eroverheen te laten lopen :puh:

Toch verdient dit wel een 7/10 ;)

Geplaatst:

Ik vind deze erg mooi, het lijkt net alsof het er altijd al gestaan heeft. Ik hoop nog meer van dit soort werkjes van jou te zien.

7.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Hijs mooi gemaakt, maar als ik echt wil mierenneuken was het misschien mooier geweest dat je de zwarte stukken tussen de planken ook echt zwart had gehouden, inplaats van de andere afbeelding eroverheen te laten lopen :puh:

Toch verdient dit wel een 7/10 ;)

Ja het klopt dat bij de zwarte delen daar soms dingen door heen lopen, dat was niet de bedoeling. Ik zal hier binnenkort even naar kijken en dan komt er wel 'n keer 'n V2 op te staan ^_^ .

maar bedankt voor de tip ;)

Bewerkt: door Emaitroy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...