Jump to content

Scherm mogelijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

En dit dan?

http://www.alternate.nl/html/product/Monitoren_23_Inch/LG/W2343T-PF/-1082134/?tn=HARDWARE&l1=Monitoren&l2=LCD&l3=23+inch

Deze heeft wel een VGA aansluiting. :) En nee, er zit geen HDMI op m'n laptop..

Dan zou ik eerder voor die Samsung voor dezelfde prijs gaan, want dat is een beter merk dan LG. Maargoed, als je wilt gaan afhalen bij Alternate is het miss toch verstandiger voor de LG te gaan aangezien die Samsung bijna 50 euro duurder is bij Alternate :cab:

Volgens mij worden die converter blokjes trouwens ook geleverd bij je moederbord of grafische kaart? Ik weet het niet meer precies, maar als je ze los koopt kosten ze ook maar 2 euro ofzo.

Let wel dat het signaal dus analoog blijft, en dus slechtere kwaliteit dan digitaal signaal geeft. Maarja, om nou een hele nieuwe laptop voor alleen digitaal signaal te kopen is natuurlijk ook weer onzin :bonk:

Geplaatst:

Ik kreeg blokjes bij m'n grafische kaart. Maar omdat hij een laptop heeft lijkt mij de kans miniem dat hij die ook heeft gekregen.

Overigens is er weinig verschil tussen de kwaliteit van LG en Samsung hoor.

Geplaatst:

Ik zou als ik jouw was, gewoon een monitor nemen die op zijn minst VGA aansluiting heeft.

Zo ongeveer elk degelijk computerscherm heeft een VGA aansluiting.

Let alleen wel op, dat HD films moeilijk gaan op een GMA 950.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...