Rinaldootje Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb het gevoel dat ik zoiets al vaker heb gezien. De kleur verhoudingen, het contrast. Er voelt iets leegs bij mij maar ik kan niet echt vertellen wat. Maar hij is wel mooi. 7/10 Reageren
BV_1993 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik vind hem niet echt super De kleuren zijn nogal eentonig en de achtergrond past niet bij de render. Ik vind dit maar een 5/10 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik vind de explosie effecten en de render best wel mooi bij elkaar passen. Maar ik vind wel dat de render wat wegvalt tussen al die explosies. Misschien had je de brightness of het contrast van de render ietsjes omhoog kunnen zetten. Klein beetje maar. Verder niet veel op aan te merken, misschien had je een tekst kunnen plaatsen. 8/10 Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 makkelijk. Nouja.... dat vind ik. Met Paint Shop Pro 7 (heb ik) kan je gewoon die effecten erin zetten Reageren
Froop Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 makkelijk. Nouja.... dat vind ik. Met Paint Shop Pro 7 (heb ik) kan je gewoon die effecten erin zetten Deal. Maak hem maar eens na. Ik kan je nu al garanderen dat je met standaard PSP 7 niet ver komt. @anderen: Bedankt voor de comments. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 En weer zijn jullie fout. Makkelijk na te maken? Ga toch weg. Wat weet je er nou van.. Je kan alleen maar textdroppen imho. Dus ga niet zeggen dat je het na kan maken, want dat kan je niet. Froop, de effecten zijn zeer zeker nice. Met een paar verbeteringen kun je het nog wat mooier maken denk ik: -De kleuren zijn niet vol. Soms is dat mooi, maar soms pakt dat verkeerd uit. Hier pakt dat verkeerd uit, dus je moet kan nog even met contrast/brightness spelen. -Linksonderin en rechtboven heb je lightning geplaatst zie ik. Alleen helemaal fout. Je ziet dat het licht (voor de kijker) van rechts komt, dus dan kun je die lichtbron linksonderin het beste schrappen. Nog een tip: Een lichtbron van 100-300 pixel round soft brush is mooier. Dan wel nog wat met de opacity spelen. -Add some text! Het hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Verdana wit zou denk ik wel mooi staan. Pas op: Zorg dat je tekst dicht bij de focal staat, anders trekt deze de aandacht teveel weg van de focal; Tony Stark/Iron Man. -Om nog even op die focal terug te komen; Probeer de achtergrond en effecten rondom de focal te verdonkeren met de burntool. En 'verlicht' de focal zelf met de dodge tool. Dan komt de focal meer uit en word de aandacht minder weggetrokken. Ik denk dat als je deze puntjes even doorneemt, de sig iets beter uit zou zien. Veel succes ermee! En voordat ik het vergeet: Stiekem zou ik ook wel willen weten hoe je die effecten hebt gecreërd. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.